پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعزام دانش آموزان چهاردانگه به مناطق جنگي در قالب اردوی راهیان نور

تعدادي از دانش آموزان دبيرستان هاي بخش چهاردانگه در قالب اردوي راهيان نور عازم مناطق عملياتي جنگي شدند.

0

 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري چهاردانگه ساري، تعدادي از دانش آموزان دبيرستان هاي بخش چهاردانگه در قالب اردوي راهيان نور عازم مناطق عملياتي جنگي شدند.

 

آقای سعیدی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه هدف از برگزاری این اردو را آشنایی دانش آموزان با فضای جبهه و جنگ و تقویت روحیه جهاد و شهادت در دانش آموزان بیان نمودند و همچنین پیوند نسلها با هم و مقابله با تهاجم فرهنگی و حفظ ارزشهای دفاع مقدس، سازندگی و آشنایی با سیره و روش رزمندگان اسلام را از دیگر هدفهای این اردو خواندند.

 

وي افزود: این اردو متشکل از 76 دانش آموز و 12 معلم و همکار فرهنگی می باشد که در قالب 2 اتوبوس شب گذشته ( شنبه 8 آذر 1393 ) ساعت 23:30 از دبیرستان زینبیه به سمت مناطق جنگی حرکت كردند.

 

آقاي سعيدي در ادامه گفت: بسته ای فرهنگی كه براي اين منظور آماده شده بود به دانش آموزان داده شد که شامل چفیه ( که نماد جبهه و جنگ می باشد ) و جزوه مهارتهای تندرستی و سی دی و همچنین دفترچه ای برای یادداشت برداری و خاطره نویسی بوده است.

 

خانم فاطمه عشقی از دانش آموزان دبیرستان زینبیه، هدف خودشان را از رفتن به این سفر آشنایی با فرهنگ دفاع مقدس دانستند و ترویج فرهنگ دفاع مقدس و تجدید پیمان با شهدا و آرمانهای امام راحل را از جمله وظایف دانش آموزان در برار رشادتها و جانفشانی های رزمندگان اسلام خواندند

 

همچنین خانم شریعت نژاد مدیر دبیرستان زینبیه هدف از اردو را مبارزه با تهاجم فرهنگی خواندن و افزودند که مشاهده رشادات و از خود گذشتگی شهدا موجب تحول دانش آموزان می گردد.

 

ایشان معیار انتخاب این دانش آموزان را معدل و فعالیت و تلاش مستمر آنها درفعالیتهای فرهنگی و درسی مدرسه خواندند.

 

این اردو در سطح منطقه ای و با همکاری سپاه کیاسر و آموزش و پرورش چهاردانگه انجام پذیرفت.

 

 rahian-noor-1  rahian-noor-3

rahian-noor-2

rahian-noor-4

 

عكس ها از فاطمه اشرف نژاد

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.