پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعتبارات شهرستان بابل ۴۸ درصد رشد یافت

0

به گزارش خبرنگار مهر، قربانعلی ولی زاده عصر یکشنبه در نشست با خبرنگاران عضو بسیج رسانه شهرستان با اشاره به انسجام و همدلی در خارج شدن از وضعیت قرمز کرونا اظهار داشت: هرچند این شهرستان در حال حاضر در وضعیت هشدار قرار دارد اما خوشبختانه در روزهای اخیر شاهد کاهش چشمگیر مرگ ومیر و حتی آمار صفر در این شهرستان بوده‌ایم.

ولی زاده ادامه داد: بعد ازکرونا نیز با تهیه ۵۰ هزار بسته معیشتی این شهرستان در صدر جدول استان قرار گرفته واین امر بدون کمک‌های خیرین حوزه سلامت امکان پذیر نبوده است.

فرماندار بابل در بخشی دیگر از سخنانش به رشد ۴۸ درصدی اعتبارات این شهرستان اشاره نمود و گفت این شهرستان توانست با جذب اعتبار ۲۰۰ میلیاردی نسبت به سال ۹۲ رشد چشمگیری داشته باشد.

فرماندار بابل عنوان کرد: بیش از ۲۸۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برای اجرای طرح‌های اصلاحی و توسعه‌ای محورهای هفتگانه در این شهرستان در نظر گرفته شده است که از این مبلغ ۲۲ میلیارد ریال از اعتبارات شهرستانی و بقیه از محل اعتبارات ملی تأمین شده است.

فرماندار بابل گفت: تعریض این محورها از جمله دغدغه‌های این شهرستان بوده که در دستور کار قرار گرفته است زیرا در شرایط فعلی جذب اعتبار این پروژه‌ها در اولویت قرار دارد و امیدواریم با تعریض این محورها به طول ۳۰ کیلومتر شاهد کاهش تصادفات این محورها باشیم.

ولی زاده عنوان کرد: شهرستان بابل به عنوان بزرگترین تولید کننده برنج در کشور نتوانست جایگاه اصلی خود را به دست بیاورد و برند برنج خود را در کشور معرفی کند و امید داریم در آینده نزدیک برند برنج شهرستان ثبت شود.

کد خبر 4938662
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.