پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اظهارات جالب توجه رئیس فدراسیون کشتی در پاسخ به حواشی اخیر/ مازندران زیباترین فرزند کشتی است!

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی | علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، در گفت‌وگویی با برنامه رادیویی موج ورزش مازندران درباره حواشی ایجاد شده و احتمال برنامه‌ریزی‌ها برای نابودی کشتی استان مازندران، اظهار کرد: وقتی انسانی در یک خانواده پنج فرزند داشته باشد، باید خیلی نادان باشد که زیباترین فرزندش را نابینا کند و از بین ببرد.
 
دبیر افزود: کشتی استان مازندران زیباترین فرزند کشتی ایران است و فقط افراد نادان می‌توانند فرزند زیبای خود را نبینند و بخواهند سبب تخریب این فرزند زیبا باشند.
 
رئیس فدراسیون کشتی در خصوص دیدارهای اخیر برخی کاندیدای انتخابات هیأت کشتی با وی و ایجاد برخی شائبه‌ها گفت: برخی از کاندیدا‌ها با حضور در فدراسیون با بنده دیدار کردند، اما این به معنای حمایت من و فدراسیون از این افراد نیست؛ فدراسیون موظف است برنامه‌های نامزد‌های ریاست کشتی را بشنود و این یک رویه ثابت از زمانی است که در مسند ریاست فدراسیون کشتی نشستم. در اتاق بنده به روی همه باز است و جواب تماس تک تک افراد را هم خواهم داد.

دبیر ضمن گلایه از سواستفاده های برخی کاندیدا، بیان داشت: یکی از این نامزد‌های ریاست هیأت کشتی مازندران تماس‌هایی که با بنده برای هماهنگی درباره نشست داشت را به برخی افراد نشان داد و مدعی شد فدراسیون کشتی از من حمایت می‌کند در حالیکه این موارد فقط تماس‌هایی برای اطلاع از برنامه‌های نامزد‌ها است.

رئیس فدراسیون کشتی افزود: ترکیب انتخاب‌کنندگان ریاست هیأت کشتی مازندران به گونه‌ای انتخاب شده است که جای هیچ حرف و حدیثی مبنی بر مهندسی انتخابات کشتی در مازندران را برجای نمی‌گذارد.

رئیس فدراسیون کشتی با بیان اینکه به دلیل مشغله کاری در روز انتخابات ریاست هیأت کشتی مازندران در ساری حضور ندارم، گفت: بنده هم همانند همه اعضای منتخب یک رای دارم که به فرد اصلح می‌دهم.

به گزارش فارس؛ انتخابات ریاست هیات کشتی مازندران روز چهارشنبه چهارم تیرماه برگزار می‌شود و در نهایت از بین ۱۱ کاندید برای رسیدن به صندلی ریاست این هیات، یک نفر بعنوان رئیس انتخاب و معرفی خواهد شد.

 /۸۶۰۵۹/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.