پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اطلاعیه صعود و همایش آئینی میثاق با شاهدژ

تابستان امسال جشنواره ای با نام « ساری تابستان شاد » برنامه ای های متنوع بومی و محلی برای تابستان سال ۹۵ تدارک دیده شده است.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، تابستان امسال جشنواره ای با نام « ساری تابستان شاد » برنامه ای های متنوع بومی و محلی برای تابستان سال ۹۵ تدارک دیده شده است.

 

در یکی از این برنامه های فرهنگی ورزشی همایشی تحت عنوان « صعود و همایش آوینی میثاق با شاهدژ » در قله ی شاهدژ برنامه ریزی شده است.

 

این صعود و همایش با همکاری و هماهنگی فرمانداری ، آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری در روز جمعه ۱۸ تیرماه ۱۳۹۵صبح و بعدازظهر برگزار خواهد شد.

 

برنامه صعود از روستای لنگر از ساعت ۸ صبح به سمت قله شاهدژ با حضور علاقمندان و کوهنوردان برگزار خواهد شد.

 

همچنین همایش آئینی میثاق با شاهدژ از ساعت ۱۶ همین روز در در محل پارک جنگلی غاز چشمه ( جنب چشمه شاه پسند ) همراه با جشن عید سعید فطر و میثاق با قله شاهدژ و ذیرایی محلی برگزار خواهد شد.

 

برای حضور در برنامه صعود و همایش میثاق با شاهدژ از همه گروههای کوه نوردی، و سیاحتی شهرستان ساری و استان و کشور و شرکت در این برنامه دعوت به عمل می آید.

 

برای هماهنگی و اطلاع از جزئیات این همایش و برنامه صعود می توانید با شماره تلفن:  ۰۹۱۱۳۲۳۱۳۷۶ به نام سید معین شجاعی لنگری ( رئیس اسبق هیئت کوهنوردی استان مازندران ) تماس حاصل نمائید.

 

hamayesh-shahdezh-poster

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.