پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اسلام به‌زودی سنگرهای کلیدی و مهم جهان را فتح می‌کند / مولفه ولایتمداری آمریکا را گیج کرد

مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه مولفه ولایتمداری آمریکا را گیج کرده است، گفت: اسلام به‌زودی سنگرهای کلیدی و مهم جهان را فتح می‌کند.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: سردار کمیل کهنسال چهارشنبه‌شب ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ ،  در یادواره سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم‌مقام لشکر ویژه ۲۵ کربلا و گرامیداشت نام و یاد ۴۳۰ شهید سروقامت شهرستان نکا، اظهار کرد: ادامه دادن در راه شهدا از مهم‌ترین وظایفی است که بر عهده همه ما نهاده شده و باید با عهد و پیمانی که با شهدا بسته شده است، ثابت‎قدم بود.

 

وی با اشاره به اینکه باید در پاسداشت و گرامیداشت خون‌های پاک شهدا دقت شود، افزود: پیام شهدا امروز از جای‌جای این شهر و کشور به گوش می‌رسد و خون شهدایی همچون سردار طوسی، نظری، بردبار و اکبری‌ها و همه شهدای این انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی جاری است و جریان دارد و این کشور را اداره می‌کند.

 

مشاور فرمانده کل سپاه بیان کرد: ارزشمندترین شاخصه شهدا ولایت‌مداری آنان بود که با تمام وجود از امام، رهبر و ولی زمان خود دفاع و پیروی کرده و در چارچوب دستورات مقام معظم رهبری حرکت می‌کردند.

 

کهنسال با اشاره به دوران هشت‌ساله جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی، از رشادت‌ها و دلیرمردی‌های خط‌شکنان لشکر ویژه ۲۵ کربلا و رشادت‌های سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی، قائم مقام این لشکر خاطراتی را عنوان کرد و با بزرگداشت یاد و نام سرداران شهید، اضافه کرد: تبیین رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا برای نسل جدید جامعه از مهم‌ترین وظایفی است که بر عهده همگان نهاده شده است.

 

وی نقش سردار طوسی در مهندسی جنگ و اطلاعات جنگی، دفاعی و امنیتی را بی‌بدیل عنوان کرد و یادآور شد: نقش اطلاعاتی این سردار بزرگ جبه‌های جنگ، موجب می‌شد که فرمانده کل سپاه و قرارگاه بر محور اطلاعات ایشان تصمیم بگیرند.

 

مشاور فرمانده کل سپاه تصریح کرد: سردار طوسی، فرمانده دل‌ها، قوت قلب و روحیه‌بخش رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس بود و فرماندهی ایشان در صحنه‌های مختلف و در عملیات والفجر هشت موجب شد که نقش‌آفرینی موثری در این عملیات داشته و اقتدار ما به نمایش گذاشته شود.

 

کهنسال با بیان اینکه سردار طوسی الگویی را در فرماندهی جنگ به نمایش گذاشت که بسیار جذاب بود، خاطرنشان کرد: این فرمانده شجاع از قوی‌ترین و تأثیرگذارترین نیروهای ما در طول دفاع مقدس بود که در قرارگاه عملیاتی، موثر و نقش‌آفرینی‌های وی در مقاطع مختلف جنگ کاملاً مشهود بود.

 

وی با بیان اینکه ۵۰ کشور جهان با حمایت آمریکا، شوروی سابق، چین و بسیاری از کشورهای جهان و همچنین قلاده به گردن‌های عربی و پیچک‌های منطقه‌ای، علیه ما در ۸ سال جنگ تحمیلی وارد میدان شده بودند که ایران اسلامی را از پای درآورند، ادامه داد: ما در طول هشت سال جنگ تحمیلی جانانه با دشمن جنگیدیم و با استفاده از قدرت ایمان، پیروز میدان شدیم.

 

مشاور فرمانده کل سپاه یادآور شد: امروز رویارویی اسلام ناب و اسلام آمریکایی در مرز اسرائیل جریان دارد و این عظمت از شهدا کسب شده و به‌زودی نیز اسلام سنگرهای کلیدی و مهمی از جهان را فتح می‌کند و آنانی که در برهه‌ای از زمان تلاش داشتند تا ما را تحت فرمان خود درآورند، امروز در چنگال ما هستند.

 

کهنسال در پایان با بیان اینکه نظام ما در صحنه‌های مختلف جهانی، ابهت، قدرت و اقتدار خود را به نمایش گذاشته و  همه این پیروزی‌ها در اطاعت از امام و رهبری و گوش به فرمان بودن ولایت فقیه حاصل شده است، گفت: آمریکا با همین ولایت‌مداری ما دچار مواضع نامتعارف، غیردیپلماتیک، گیج‌ شده و ایران به قدرت اول منطقه تبدیل شده است.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.