پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

استقلال بدون محسن کریمی جذاب نیست

هافبک چهاردانگه ای استقلال در بازی هایی که برای تیمش به میدان رفته است نقش موثری در نتایج و البته زیبا شدن بازی های تیمش داشته است.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ورزش ۳ ، سید محسن کریمی، بازیکن جوان چهاردانگه ای تیم فوتبال استقلال تهران در اواسط نیمه دوم بازی با نفت تهران در هفته اول لیگ برتر به میدان رفت و تنها چند دقیقه بعد از حضور در زمین مصدومیت بدی نصیبش شد، مصدومیتی که باعث شد ۷ هفته بازی های تیمش را از خانه تماشا کند. کریمی در دورانی که شرایط حضور در میادین را نداشت، با انگیزه تمرین می کرد تا آن روزهای سخت را پشت سر بگذارد و دوباره به میدان برگردد که دقیقا همین اتفاق هم برای او افتاد.

 

محسن کریمی در نیمه دوم بازی با سایپا در هفته نهم لیگ برتر به ترکیب استقلال اضافه شد تا شاید بتواند گره این بازی را باز کند که اتفاقا همین اتفاق هم افتاد. کریمی در این بازی گل اول استقلال را به ثمر رساند و از همین بازی بود که روند خوب استقلال چه در شکل بازی و چه در نتیجه گیری آغار شد. اما بار دیگر در بازی با صبا در هفته دوازدهم لیگ برتر او با بدشانسی روبه رو شد و با مصدومیت از ناحیه آشیل پا تا نیم فصل خانه نشین شد. اما با مقایسه  بازی هایی که محسن کریمی در ترکیب استقلال حضور داشته با روزهایی که او نتوانسته بازی کند به خوبی متوجه می شویم که شکل بازی های این تیم و البته نتیجه گیری آن کاملا فرق داشته است.

بازی های بدون کریمی

استقلال در نبود محسن کریمی همیشه از نداشتن یک بازیکن سرعتی با تکنیک بالا رنج برده است. محسن کریمی یکی از معدود بازیکنانی است که شکل بازی اش برای مدافعان حریف غیر قابل پیش بینی است و همین موضوع روند بازی های استقلال را زیبا می کند. استقلال بدون محسن کریمی در ۹ بازی تنها ۲ پیروزی کسب کرده است که این می تواند ارزش های این هافبک جوان را بیش از پیش نشان بدهد.

 

بازی های با کریمی

در بازی هایی که محسن کریمی در ترکیب استقلال حضور داشته است نتایج این تیم به طرز معنا داری بهتر بوده است. در بازی هایی که او در ترکیب استقلال به میدان رفته است، آبی ها در طول ۵ بازی موفق شده اند ۲ پیروزی به دست بیاورند که این موضوع ارزش های کار این بازیکن جوان را بیشتر نشان می دهد. محسن کریمی در مجموع این ۵ بازی دو گل هم زده است و البته با توجه به تکنیک و سرعت بالایش بازی های استقلال را هم زیباتر کرده است.

 

قابل ذکر است، امروز پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ تیم فوتبال استقلال تهران که سید محسن کریمی را به علت مصدومیت در اختیار نداشت توانست با برد حداقلی ۱ – ۰ برابر پدیده خراسان در رتبه ۶ جدول رده بندی لیگ برتر قرار گیرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.