پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

استقرار هوایی سرد و پاییزی در آسمان مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران: براساس نقشه‌های هواشناسی، روز دو‏شنبه ۱۴ مهر ماه با تقویت جریانات شمالی و همراهی ان با امواج متناوب تراز میانی جو انتظار داریم شاهد بارش متناوب باران (گاهی به‌صورت رگبار باران)، وزش باد، کاهش دما (بین ۴ تا ۸ درجه) و رعدوبرق در آسمان مازندران هستیم.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، احمد اسدی امروز درباره پیش‌بینی وضعیت جوی مازندران در روزهای آینده در گفت‌وگو با فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: از اواخر فردا شاهد افزایش ابر در آسمان مازندران هستیم که در غرب و ارتفاعات با رگبار پراکنده خواهیم بود.

وی افزود: براساس نقشه‌های هواشناسی، روز دو‏شنبه ۱۴ مهر ماه با تقویت جریانات شمالی و همراهی ان با امواج متناوب تراز میانی جو انتظار داریم شاهد بارش متناوب باران (گاهی به‌صورت رگبار باران)، وزش باد، کاهش دما (بین ۴ تا ۸ درجه) و رعدوبرق در آسمان مازندران هستیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه این وضعیت کمابیش تا پایان هفته ادامه دارد، تصریح کرد: با توجه به بارش‌های رگباری در برخی مناطق  آب‌گرفتگی در برخی مناطق، مه آلود شدن و کاهش دید در جاده‌های کوهستانی پیش‌‌بینی می‌شود.

اسدی یادآور شد: توصیه ما احتیاط در تردد جاده‌ای و  پرهیز از صعود کوهنوردان به ارتفاعات مورد تاکید است.

وی در پایان گفت: دریای مازندران از فردا شب افزایش موج و به‌تدریج مواج پیش‌بینی می‌شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.