پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

استفاده از پتانسیل و ظرفیت های گروه های جهادی می تواند در تقویت روحیه ی خودباوری و توانمندی جامعه ی روستایی بسیار موثر باشد

استفاده از پتانسیل و ظرفیت های گروه های جهادی می تواند در تقویت روحیه ی خودباوری و توانمندی جامعه ی روستایی بسیار موثر باشد.

0

استفاده از پتانسیل و ظرفیت های گروه های جهادی می تواند در تقویت روحیه ی خودباوری و توانمندی جامعه ی روستایی بسیار موثر باشد.
به‌گزارش خبرنگار جهادی پایگاه خبری چهاردانگه، عادل الندانی مسئول دهستان های قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا افزود: مرحله دوم اعزام و فعالیت گروه های جهادی دانشجویی در روستاهای سطح یک این قرارگاه به اتمام رسید.
وی در ادامه به خبرنگار ما گفت: این‌گروه ها که‌ متشکل از دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی ساری، علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری و دانشگاه مازندران بوده در حوزه های علمی و آموزشی و مشاوره های خانواده، برگزاری مناسبت های مذهبی و پایش اطلاعات تخصصی در حوزه دامپروری و کشاورزی مشغول به فعالیت بودند.
مسئول دهستان های قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا با اشاره به این موضوع که استفاده از پتانسیل و ظرفیت های گروه های جهادی می تواند در تقویت روحیه ی خودباوری و توانمندی نوجوان و جوان روستایی بسیار موثر باشد، روستاهای قلعه سر و کوات از دهستان پشتکوه و پَجیم از دهستان شهدای بهشهر را روستاهای هدف این گروه های جهادی بعنوان روستاهای سطح یک قرارگاه بوده است.
الندانی در ادامه ضمن قدردانی از ناحیه بسیج دانشجویی استان و شهرستان های ساری و بهشهر و تقدیر از حضور این گروه های جهادی و همکاری موثر مسئولین و مردم این روستاها با این گروه ها و حوزه مقاومت بسیج دهستان های پشتکوه ساری و خلیل شهر بهشهر و نیز قدردانی ویژه از همکاری بسیار موثر آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه و بهشهر خاطر نشان کرد: استفاده از فضاهای آموزشی و همکاری تاثیرگذار مدیران این مدارس نیز می تواند به روند فعالیت های گروه های جهادی بسیار کمک کند که این مهم به خوبی توسط این مدیران در این مرحله ی برگزاری اردوها نیز نشان داده شد.
عادل الندانی در پایان با اشاره به مسئله برگزاری مرحله سوم اردوهای جهادی توسط گروه های جهادی دانشجویی در هفته سوم مرداد در روستاهای کردمیر، ارا و مالخواست پشتکوه ساری و پجیم بهشهر افزود: مجموعه قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا می کوشد تا با بهره گیری از همه ی ظرفیت های موجود گروه های جهادی هم در جهت تقویت روحیه ی جهاد و جهادی گری و هم در جهت رفع نیازها و مشکلات مرتبط با حوزه فعالیت گروه های جهادی در سطح روستاهای مناطق محروم استان گام‌ های موثری بردارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.