پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

استاندار:پیگیری مطالبات مناطق محروم در اولویت دولت قرار دارد/ پروژه نیروگاه زباله سوز ساری به عنوان نماد استان شناخته شده‌است

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که با محوریت بررسی و مشکلات واحدهای صنعتی چهاردانگه در هتل هفت خال  برگزار شد، با اشاره به این که ورود به مسایل و مطالبات اقتصادی و رفع مشکلات مناطق محروم از تاکیدات دولت و رویکرد مدیریت در استان است، افزود: امروز برای رفع موانع و مشکلات شهرک صنعتی این منطقه و موضوع سرمایه در گردش واحدها؛ نشست ستاد تسهیل را برگزار کرده ایم و تصمیماتی برای گشودن گره ها و مشکلات واحدها اتخاذ کرده ایم که دستگاه ها و بانک های عامل لازم است با جدیت برای تحقق آن ها اهتمام کنند.

استاندار با اعلام این که مقرر شد عملیات گازرسانی به این شهر و شهرک صنعتی منطقه آغاز شود، یادآور شد: خوشبختانه مشکلات زیرساختی خاصی از جمله آب شرب در شهرک صنعتی وجود ندارد.

حسین زادگان، اظهار داشت: ارایه تسهیلات کم بهره بخش کشاورزی با اولویت مناطق محروم نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به این که پروژه نیروگاه زباله سوز ساری به عنوان نماد استان شناخته شده است، بیان داشت: این پروژه مشکل تامین اعتبار ندارد و همه سعی و تلاش دولت و استان این است که مشکل زباله شهرستان ساری هرچه زودتر حل شود.

مقام عالی دولت در مازندارن با اشاره به این که دشمن با تمام امکانات خود، کارآمدی نظام را هدف قرار داده است، گفت: همه باید نگاه وحدت بخش داشته باشیم و با توجه به مطالبات مردم، میزان تلاش ها و اقدامات را افزایش دهیم.

وی با بیان این که اتفاقات بزرگی که در کشور می افتد نباید کوچک جلوه داده شود چرا که در همه بخش ها اقداماتی صورت گرفته است که از دستاوردهای نظام است، افزود: باید نقطه تعادلی ایجاد کنیم تا بتوانیم در چارچوب نظام و شرایط سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ملاحضات موجود کشور حرف بزنیم و مطالبه گری کنیم.

استاندار با طرح این نکته که تخصیص بودجه در کشور متناسب با منابع اعتباری کشور انجام و براساس شاخصه هایی که در استان و اولویت بندی هایی که وجود دارد تصمیم گیری می شود، ابراز داشت: اولویت مهم ما برنامه ریزی برای توسعه متوازن و عادلانه است و مردم را باید به سمت بخش های مولد اقتصادی هدایت کنیم.

حسین زادگان، گفت: دولت در شرایط تحریم و بحران های ظالمانه و سنگین با تشکیل جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نسبت به توسعه و رونق اقتصادی در بخش های مختلف اقدام نموده است.

استاندار مازندران با بیان این که آنالیز و خروج واحدهای صنعتی از تملک بانک ها بعنوان یک اولویت در دستور کار قرار دارد و باید به جد نسبت به تحقق این مهم اهتمام شود، افزود: با توجه به اینکه چهاردانگه منطقه محروم می باشد و مردم این منطقه با مشکلات زیادی مواجه هستند لذا واحدهای تولیدی که در تملک بانک ها قرار دارند باید هرچه زودتر از تملک خارج شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.