پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

استاندار مازندران: زباله سوز ساری زودتر تکمیل و بهره برداری شود

استاندار مازندران خواستار تسریع در تکمیل پروژه پسماند و نیروگاه زباله سوز ساری شد و گفت: این طرح باید زودتر بهره برداری رسد.

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: احمد حسین زادگان صبح پنجشنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی با اشاره به مسائل پسماند استفاده از تولید کمپوست و مطالعه توسط دانشگاه مازندران گفت: پروژه زباله سوز، مرکز دفن قائمشهر، زیرآب و پل سفید در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه مرکز دفن بابل و پردازش زباله در حال ساماندهی و انجام است، گفت: مرکز زباله آمل دارای مشکلاتی از جمله محیط زیستی است که باید حل شود.

وی با عنوان اینکه زمین دپوی زباله در حال تهیه است، گفت: سه زمین برای زباله آمل پیشنهاد شده بود که باید نسبت به تأمین آن اقدام شود.

استاندار مازندران با اشاره به تشکیل سازمان پسماند برای مدیریت زباله در استان اظهار داشت: باید نسبت به مدیریت پسماند در استان اقدام و برنامه ریزی شود.

حسین زادگان بابیان اینکه تولید کمپوست از زباله در دستور کار قرار دارد، گفت: این طرح قرار است در ساری و بهشهر نیز اجرایی شود.

استاندار مازندران مدیریت و ساماندهی زباله روستایی را امری مهم دانست و گفت: برای بازیافت زباله نیازمند همراهی دهیاران و بخشداری‌ها هستیم، همچنین دستگاه‌ها و ادارات باید با تهیه دستگاهی، نسبت به بازیافت پسماند اقدام کنند.

وی بر لزوم کاهش تولید زباله تاکید کرد و خواستار تسریع در تکمیل و بهره برداری از زباله سوز ساری شد و گفت: تکمیل زباله سوز و کاهش حجم زباله وجلوگیری از انتقال زباله به دیگر مناطق در دستور کار قرار گیرد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.