پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

استاندار مازندران: تا سال آینده تمامی مناطق بخش چهاردانگه از نعمت آسفالت برخوردارمی شوند+ تصاویر

استاندار مازندران، با بیان این که یادواره‌های شهدا باید به ما یادآوری کنند که راه رهایی آن است که از مسیر شهدا خارج نشویم، گفت: اقتصاد روستایی باید احیا و شکوفا شود و احیای اقتصاد بخش چهاردانگه شهرستان ساری از جمله برنامه های ماست. ‎

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران: سید محمود حسینی‌پور در نوزدهمین یادواره ۲۲۰ شهید والامقام بخش چهاردانگه شهرستان ساری، اظهار کرد: دولت سیزدهم با محوریت آیت‌الله رئیسی طی یک سال اخیر اتفاقات مهمی را رقم زده است. رهبر معظم انقلاب هم طی روزهای اخیر ۱۰ شاخص این دولت را اعلام‌ کردند و فرمودند این دولت مسئولیت‌پذیر است و این یکی از ویژگی‌های مهم دولت مردمی است.

وی افزود: وقتی بیماری منحوس کرونا مردم را گرفتار کرد، رئیس‌جمهور کشور پشت درهای بسته ننشست و نگفت تحریم هستیم و امکان تهیه واکسن را نداریم. همه دیدیم که در ۲ ماه اول دولت سیزدهم مشکل واکسن حل شد.

نماینده عالی دولت در مازندران خاطرنشان کرد: در دولت غرب‌گرا تمام نگاه‌ها متوجه چند کشور غربی بود و همواره در مقابل آمریکا و چند کشور غربی کرنش داشتند. این مسیر در دولت سیزدهم تغییر کرد. در طی یک سال اخیر ۱۴ سفیر و مقام بین‌المللی به این استان سفر کردند و از ظرفیت‌های این استان بازدید داشتند که نشان دهنده افزایش ارتباط کشورهای جهان با ایران است.

استاندار مازندران با اشاره به برگزاری ۱۹ دوره یادواره ۲۲۰ شهید بخش چهاردانگه شهرستان ساری، اظهار کرد: شهدا در بالاترین نقطه معنوی بهشت هستند و نیازی به برگزاری این جلسات ندارند، لذا این یادواره شهدا برای کاروانی است که از قافله شهدا جا ماندند. مهم این است که راه شهدا را ادامه دهیم. این یادواره‌ها باید به ما یادآوری کنند که راه رهایی آن است که از مسیر شهدا خارج نشویم.

حسینی‌پور خاطرنشان کرد: آنچه که موجب رنجش مردم می‌شود انحراف برخی مسئولان از مسیر شهداست. مردم‌ ما شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردند. ۲۲۰ ‌شهید در این منطقه به ظاهر محروم ولی برخوردار از نظر ارزشی و معنوی افتخار بسیار بزرگی برای مردم ولایتمدار بخش چهاردانگه است.

وی اظهار کرد: مردم ما پس از ۴۳ سال، شأن و منزلت و جایگاه شهدا را رعایت کردند و این یادواره نشان می‌دهد که مردم‌ پای کار هستند و پای شهدا ایستادند. امروز بعد از گذشت بیش از هزار سال کربلایی دیگر در طول مسیر کربلای معلی در ایران اسلامی که به پایگاه عظیم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) معروف است، ایجاد شد. این کربلا به جای ۷۲ شهید بالای ۳۰۰ هزار شهید تقدیم مسیر عاشورایی آقا اباعبدالله الحسین(ع) کرده است که این مسیر در امتداد مسیر حضرت بقیه‌الله (عج) است.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به جمله امام خمینی (ره) که فرمودند، نگذارید این کشور دست نااهلان بیفتد، اظهار کرد: انقلاب ما در ادوار مختلف فراز و فرودهای زیادی داشت که در برخی مقاطع بعضی از عناصر غرب‌گرا و نفاق و فتنه‌گر خواستند مسیر انقلاب اسلامی را تغییر بدهند. ولی رهبری آگاه و خلف صالح حضرت امام (ره) یعنی آیت‌الله الامام خامنه‌ای (ع) با هوشمندی و درایت و تدبیر، تمام ‌نقشه‌های شیطانی را نقش بر آب کرد. این اعتراف رهبران دنیا است که در مقابل این فقیه جامع‌الشرایط شکست خوردند.

استاندار مازندران گفت: خودمان را متعهد می‌دانیم که اقدامات بزرگی را در بخش چهاردانگه رقم بزنیم و تا سال آینده تمامی مناطق بخش چهاردانگه از نعمت آسفالت برخوردارمی شوند که بخشی از این تا قبل از شروع فصل سرما عملی خواهد شد و اقتصاد چهاردانگه باید احیا شود. حتما در بافت روستایی این منطقه گشایش ایجاد خواهیم کرد که در این راستا تسهیلات مناسبی پرداخت خواهد شد تا جوانان بتوانند در روستاها فعالیت کنند و اقتصاد روستاهای چهاردانگه می بایست احیا شود.

نوزدهمین یادواره ۲۲۰ شهید بخش چهاردانگه ساری با حضور استاندار مازندران، نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس‌ شورای اسلامی و فرماندار ساری در روستای تیله‌بن چهاردانگه برگزار شد.

گالری تصاویر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.