پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

استاندار مازندران به دیدار خانواده شهدای هفت تیر رفت

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، احمد حسین زادگان که برنامه امروزش را بررسی مسایل و مشکلات شهرستان ساری قرار داد، ابتدا در منزل شهید حجت الاسلام عبدالحسین اکبری و شهید حجت الاسلام عبدالحسین قاسمی نمایندگان مردم ساری در مجلس شورای اسلامی و از شهدای انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی حضور یافت و از خانواده این شهیدان سرافراز دلجویی کرد.

نماینده عاالی دولت در مازندران پیشرفت و توسعه جمهوری اسلامی را مرهون خون شهدای انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: شهدای هفتم تیر، شهیدان فکر و اندیشه بودند.

حسین زادگان افزود: در حادثه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در دهه ۶۰، انقلاب اسلامی بهترین یاران خود را از دست داد و دشمنان نیز با این نیت که با از دست دادن این افراد در پیشرفت نظام جمهوری اسلامی خللی ایجاد می شود، دست به این اقدام کور زدند.
وی گفت: الحمدالله جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا پیشرفت خود را استمرار بخشید و نشان داد و همچنان نیز با وجود توطئه استکبار جهانی و تحریم اقتصادی به پیشرفت خود ادامه خواهد داد.
در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در تیرماه سال ۶۰ شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش به شهادت رسیدند که چهار شهید دفتر حزب از استان مازندران بودند.
۶۹۸۲/‏۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.