پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برای توسعه بوم‌گردی و گردشگری در منطقه چهاردانگه باید بیشتر اقدامات صورت گیرد

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:  محمد اسلامی امروز در پانزدهمین یادواره 216 شهید بخش چهاردانگه ساری در روستای ولویه علیا با گرامی‌داشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: مازندران افتخار ایران و جهان تشییع است. دیار علویان اکنون به عنوان یک ارزش برای ایران زمین قلمداد می‌شود.

وی افزود: دین باوری و اهتمام به درک شرابط و مسئولیت در طول تاریخ جایگاه مازندران را در انقلاب به یک سطح  متمایز تبدیل کرده است. برپایی یادواره‌های شهدا هفته ای نیست که ما شاهد برگزاری آن در استان نباشیم و در کمتر جایی با این‌کیفیت و این شعور مشاهده می‌کنیم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه شهیدان جان خود را تقدیم کردند تا در پیچ و خم‌ روزگار راه خود را گم نکنیم و شهدا هستند برای سعادتمندی مردم مسیر را مشخص کردند، تصریح کرد:  ایمان‌ مستحکم به انسان کمک‌ می‌کند کاستی‌ها را جبران و با ایمان کشور را در برابر توطئه‌ها بیمه کنیم.

اسلامی با بیان اینکه امروز جبهه استکبار تمام منابع خود را هزینه تا جمهوری اسلامی را ساقط کنند و هدف آنها جدا کردن مردم از انقلاب و جمهوری اسلامی ایران است، افزود: اکنون در شرایط بسیار پیچیده ای در کشور بوده و باید به معیشت مردم توجه شود و پول ملی رایج در کشور به صورت هدفمند در اختیار همگان قرار گیرد.

وی با اعلام اینکه جنگ‌اقتصادی  در کشور با این هدف بوده که ارزش پول ملی ایران را به صفر برسانند، گفت:  امروز رزمندگان جبهه اقتصادی باید خودشان را نشان دهند تا بر مشکلات اقتصادی روز جامعه فائق آییم. کسانی که امروز تقاضای ارز کاذب به وجود آوردند باید با آنها برخورد جدی صورت گیرد.

استاندار مازندران با بیان اینکه باید تولیدات صادرات گرا را در جامعه تقویت کنیم، تصریح کرد: مصرف را باید در حوزه ارزی به حداقل برسانیم. برای حمایت از حقوق مصرف کننده باید با احتکار و گرانفروشی با قاطعیت برخورد شود و ما در مازندران به صورت جدی پیگیر هستیم.

اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های بکر موجود در بخش چهاردانگه ساری، گفت: مسائل مربوط  در منطقه در حوزه کشاورزی و تامین آب و اشتغال جوانان بوده که باید با کمک مسئولان برای رفع مشکلات منطقه تلاش شود.

وی با بیان اینکه برای توسعه بوم‌گردی و گردشگری در منطقه چهاردانگه ساری باید بیشتر اقدامات صورت گیرد، تصریح کرد: امروز مجوزهای دامداری سبک داده شده و تعدادی طرح در منطقه تصویب و تعدادی دیگر در حوزه کارآفرینی برای اشتغال منطقه در حال اجرایی شدن است.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.