پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

استاندار سمنان: سد فینسک امسال کلنگ‌زنی می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‌رضا آشناگر بعدازظهر امروز در دیدار با فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در سالن غدیر استانداری سمنان، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر بی‌تکلف در خدمت مردم بودند و در ایام کوتاه خدمتشان همواره برای گره‌گشایی از مشکلات آحاد جامعه تلاش می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: مسؤولان استان برای خدمت ارزنده و دلسوزانه به مردم، باید همواره با الگوبرداری از عملکرد شهدای گران‌قدر دولت تلاش صادقانه کنند.

استاندار سمنان با بیان اینکه هفته دولت امسال تحت تأثیر فشار و تحریم‌های ظالمانه آمریکا، شیوع کرونا ویروس و مشکلات اقتصادی ناشی از آن قرار گرفت، گفت: با وجود این مشکلات اما افزون بر یک هزار و ۵۹۵ میلیارد ریال طرح عمرانی، زیرساختی و اقتصادی در استان سمنان در هفته دولت افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

آشناگر ادامه داد: افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های مذکور در هفته دولت، در اصل خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم است و بعد از پایان هفته دولت هم شاهد آغاز عملیات اجرایی و افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی در استان سمنان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه قبل از هفته دولت امسال هم عملیات افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های مختلفی در استان آغاز شد، گفت: کلنگ‌زنی شروع عملیات سد فینسک و ادامه ساخت جاده حرم تا حرم در قطعه گرمسار- سمنان در سال جاری انجام خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.