پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

از کشف 6.5 تن نهاده‌های دامی و روغن نباتی تا تامین سوخت نیروگاه برق نکا

0


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیاوش مسلمی طی گفت‌وگویی در شهرستان آمل با تاکید بر اینکه عزم و جدیت سپاه بر این است که نظام مدیریتی استان با آرامش به کار و تلاش خود بپردازد، گفت: ما در خدمت مدیران هستیم تا در نهایت سلامت برای حل مشکلات مردم کار کنند و اگر افرادی بخواهند باعث اخلال در نظام مدیریتی و معیشتی مردم شود، با آن قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه از کشف ۳ هزار و ۵۰۰ تن نهاده‌های دامی در استان خبر داد و گفت: با تشکیل قرارگاه ۱۷ ربیع توسط فرمانده کل سپاه مبنی بر نظارت و بررسی بازار و تامین ارزاق عمومی و اساسی مردم، کشفیاتی زیادی از جمله ۳ هزار تن روغن نباتی و همچنین لاستیک خودرو‌های سنگین، قند و شکر در استان داشتیم.

مسلمی به تامین سوخت نیروگاه برق نکا هم اشاره و خاطرنشان کرد: نیروگاه برق نکا دچار کمبود سوخت شده بود که با کمک به مجموعه مدیریتی نیروگاه نکا، سوخت به انداه و به موقع برای نیروگاه تامین شد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از سرفصل‌های اولویت‌های سپاه در فصل جهش تولید است به تسهیل‌گری اشاره و  اضافه کرد: برخی از واحد‌های تولیدی که دچار مشکلات شده بودند، تسهیلات بانکی و مدیریتی ارائه شد تا سالی که رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید نامگذاری کردند، شکل بگیرد.

 /۸۶۰۴۱/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.