پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

از مربیان برتر تربیتی اداره آموزش و پرورش چهاردانگه تجلیل شد + تصاویر

0

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، امروز 8 اسفند 1397 به مناسبت هفته تربیت اسلامی مراسم تجلیل از مربیان برتر تربیتی در سال تحصیلی 98 – 1397  با حضور حجت الاسلام شریعت نژاد رییس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه و مهندس اسماعیلی از بخشداری تجلیل شد.

در ابتدای این مراسم، حامد خلیلی ازنی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش چهاردانگه، ضمن تبریک  ولادت با سعادت  حضرت فاطمه زهرا(ع) و همچنین سال روز تشکیل نهاد مقدس امور تربیتی گفت: مربی تربیتی یادگار ماندار و ارزنده شیدان رجایی و باهنر است که در اسفند 1359 جهت تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی تاسیس شده است.

وی افزود: آموزش و پرورش یک نهاد حاکمیتی و تربیت رسمی را به عهده دارد و در سند تحول بنیادین معلم معادل مربی و دانش آموز به عنوان متربی نام برده شده است و هدف تربیت هم رسیدن به حیات طیبه می باشد.

حامد خلیلی ازنی  در باره اهمیت تربیت اظهار داشت: تربیت امری پیچیده و سخت می باشد امااثر آن ماندگار می باشد و بهترین شکل تربیت ، تربیت دانش آموزان بر اساس رفتار درست مربی می باشد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه در باره اهم فعالیت مربیان پرورشی چهاردانگه گفت: برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی مانند ،هفته دفاع مقدس، ۱۳ آبان ، دهه مبارک فجر، دسته روی احلی من العسل، مسابقات قران و عترت و احکام، مسابقات فرهنگی هنری، جمع آوری کمک ها به عتبات و… از برنامه های شاخص حوزه تربیتی بود.

اجرای سرود به مناسبت میلاد حضرت زهرا(ع)  و مادر، خواندن دکلمه و اهدای لوح تقدیر به مربیان و مدیران فعال در حوزه تربیتی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

از 8 الی 14 اسفند هفته تربیت اسلامی نامگذاری شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.