پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

از شنیدن درخواست مردم پشتکوه تا اخذ اعتبار برای نیروگاه زباله‌سوز ساری

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از روستاهای دهستان پشتکوه شهرستان ساری، در جمع مردم روستای کوات اظهار کرد: پس از افتتاح مجلس یازدهم و آغار به‌کار رسمی نمایندگان، تصمیم گرفتم تعهدات و وعده‌هایی که در هنگام انتخابات با مردم داشتم را عملیاتی کنم.

وی افزود: به دهستان پشتکوه یکی از دهستان‌های محروم ساری آمدم تا دیداری با مردم داشته باشم تا ببینم دغدغه‌هایشان چیست یا رویکرد و نگاه آن‌ها به مسؤولان چگونه است؟ رفع موانع موجود در ارتباط با دهستان پشت‌کوه‌ اهمیت دارد.

بابایی‌کارنامی گفت: همه تلاش خود را جهت تحقق مطالبات مردمی به ویژه در دهستان محروم پشتکوه به‌کار خواهیم گرفت، از مردم می‌خواهم خواسته خود را رو در رو با ما در میان بگذارند، عهد بستیم که در این چهار سال اقداماتی که در توان ما هست را در اسرع وقت انجام دهیم، البته از دادن قول‌های محقق نشدنی پرهیز کردم چرا که هم از بضاعت دولت باخبرم و هم اولویت‌بندی‌ها را می‌دانم.

این مسؤول تصریح کرد: علاوه بر اقدامات کوتاه مدت، برنامه‌های بلند مدتی هم برای چهاردانگه داریم که در فرصت مناسب اعلام می‌کنیم الان در حال رایزنی با وزارتخانه‌های مربوطه هستیم، تعهداتی وزارتخانه‌ها به مجمع نمایندگان استان می‌دهند به محض نهایی شدن و اعلام آن به مجمع نمایندگان به اطلاع رسانه‌ها و مردم می‌رسانیم.

وی با اشاره به بازدید از محل دپوی زباله شهرستان ساری، بیان کرد: ناراحتی‌های مردم را از نزدیک دیدم و شنیدم، طبق توافقاتی بین شهرداری و مجموعه با حضور شورای تأمین امیدوارم این معضل در موعد مقرر بسامان برسد، مردم در این بخش نگرانی‌هایی دارند از مسؤولان می‌خواهم اقدامات لازم را در مدتی کوتاه انجام دهند.

بابایی کارنامی ادامه داد: در ملاقاتی که با نوبخت معاون رئیس جمهور داشتم کل مبلغ ریالی مرتبط با ساخت و تکمیل نیروگاه زباله‌سوز در ساری و نوشهر تأمین اعتبار شد و مبالغ آن آماده است تا این پروژه‌ها به سرانجام برسد، البته ممکن است از نظر فنی تحقق این اعتبارات با گیرهای قانونی مواجه شود.

‌به گزارش فارس؛ مسؤولان آب و فاضلاب، بخشدار چهاردانگه و مسؤول قرارگاه پیشرفت و آبادانی دهستان پشتکوه، نماینده ساری را در این بازدید همراهی کردند.

/۸۶۰۴۸/ج

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.