پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

از خادمان موکب شهدای چهاردانگه تجلیل شد

0

مراسم تجلیل از خادمان موکب شهدای چهاردوانگه با مشارکت خادمان و حضور مقامات استانی و شهرستانی در تاریخ ۱۰ مهر ۱۴۰۲ در حسینیه چهاردانگه ساری برگزار و آقایان عبادی رئیس ستاد عتبات استان و سرهنگ شریفی فرمانده سپاه ساری طی سخنانی خدمات خالصانه موکب را ستودند. 

عبادی در ادامه صحبت همچنین با قدرانی از حمایت های مردم شریف ساری بویژه اهالی چهاردانگه از بازسازی اعتاب مقدسه و خدمات رسانی به زائران اربعین گفت: ارادت ملت عراق بویژه شیعیان به ائمه اطهار علیهم‌السلام ارادتی مثال زدنی است و میزبانی آنها از زائران اربعین یکی از جلوه‌‌های ارادت آنهاست که در اربعین خود را نشان می دهد. 

وجود بیش از ۶۵ درصدی شیعیان در عراق قدرتی برای منتظران حضرت صاحب (عج ) از که ضرورت دارد این قوا تجمیع و در این مسیر مورد استفاده قرار گیرد. 

اما بخش گسترده‌ای از مردم عراق تحت تاثیر تبلیغات ده‌ها ساله حزب بعث تصویر درستی از ایران اسلامی نداشتند و بر این اساس همیشه این نگرانی وجود داشت که غرب مجددا از آنها بر علیه ایران سوء استفاده نمایند . 

اما حرکت هوشمندانه جمهوری اسلامی ایران در بازسازی اعتاب مقدسه و همچنین خدمات رسانی به زائران اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام و مبارزه با داعش زمینه‌ی شناخت حقیقی جمهوری اسلامی ایران را بدون استفاده از عینک مخالفان برای مردم عراق فراهم کرد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.