پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

از تاکید بر بهره‌برداری از نیروگاه زباله‌سوز تا درخواست شهردار برای برخورد با تخلفات

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شهرداری ساری محمد کریمی دادستان جدید مرکز استان امروز در نشستی با عباس رجبی شهردار مرکز مازندران که با حضور عباسعلی رضایی فرماندار شهرستان ساری و باقریان معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری نیز حضور داشتند،با اشاره به پروژه‌های در دست اجرای شهرداری ساری و قدردانی از تلاش‌های شهردار ساری برای اجرای پروژه‌های متنوع در این شهر، اظهار کرد: بهره‌برداری از نیروگاه زباله‌سوز و فاز دوم پارک ملل برای ما اهمیت دوچندانی دارد.

وی  با اشاره به اینکه شهرداری زمان کاری خود، در پروژه نیروگاه زباله‌سوز را به سه شیفت افزایش دهد تا زودتر به بهره‌برداری برسد، گفت: برای رفع موانع در اجرای فاز دوم پروژه پارک ملل، تسهیل‌گری خواهیم کرد تا موانع برطرف شود.

 

دادستان مرکز مازندران با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی خوبی توسط شهرداری ساری در دست اجرا است، افزود: به ثمر نشستن این پروژه‌ها، آبادانی و پویایی شهر را به همراه خواهد داشت.

*شهرداری ساری به مطالبات شهروندان مرکز نشین پاسخ مطلوب دهد

عباس رجبی شهردار مرکز مازندران نیز در ادامه اظهار کرد: شهرداری ساری در راستای ایجاد شهری پویا و فعال، پروژه‌هایی را در دست اجرا دارد تا به مطالبات شهروندان مرکز نشین پاسخ مطلوب بدهد.

وی شفافیت اداری را مهم ترین رویکرد مدیریت شهری عنوان کرد و افزود: تلاش کردیم مدیرانی را در راس امور شهرداری قرار دهیم که شفافیت اداری را در زمره  مهم‌ترین فعالیت خود جای دهند.

 

شهردار مرکز استان مازندران، خدمت به مردم را مهم ترین هدف دانست و ادامه داد: علاوه بر اینکه داشتن شهرداری پاک و عاری از فساد از دیگر اهداف ما در شهرداری مرکز استان است، تلاش می کنیم تا عملکرد این نهاد خدمات رسان را شفاف و بدون اغراق در اختیار شهروندان ساروی قرار دهیم.

رجبی با بیان اینکه برای پیشبرد امور شهری، نیازمند همکاری دستگاه قضا هستیم، تصریح کرد: تاکید ما در اجرای پروژه‌ها بر شفافیت مالی و پیشگیری از فساد است و دستگاه قضا به عنوان نهادی که در خط مقدم مبارزه با فساد قرار دارد در صورت مشاهده موارد تخلف در مجموعه شهرداری، به ما اطلاع‌رسانی کند تا از وقوع آن پیشگیری کنیم.

 /86034/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.