پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دیدار همرزم شهید نصرت الله خواسته با خانواده این شهید

امروز ۱۷ فروردین ۱۳۹۵، همرزم شهید نصرت الله خواسته کنیم بعد از ۳۱ سال با خانواده شهید دیدار کرد.

0

 

سروان پاسدار جواد کردان فرمانده بسیج چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه گفت: امروز ۱۷ فروردین ۱۳۹۵، همرزم شهید نصرت الله خواسته کنیم  بعد از ۳۱ سال  با خانواده شهید دیدار کرد.

 

وی افزود: همرزم شهید نصرت الله خواسته؛علی اکبر شهابی اهل استان گلستان که از جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس و رزمنده لشکر همیشه پیروز ۲۵ کربلا میباشد؛امروز بعد از ۳۱ سال موفق به پیدا کردن خانواده این شهید بزرگوار شده و به زیارت قبرمطهر همرزم خود نایل آمد.

 

فرمانده بسیج چهاردانگه در باره این چگونگی دیدار  ابراز داشت: این حضور که با هماهنگی بسیج چهاردانگه اتفاق افتاد موجب خوشحالی هر دو خانواده گردید.

 

کردان گفت: آقای شهابی اخلاص در عمل؛نماز شب خواندنها؛کمک و ایثار و ولایتمداری و قدرت سخنرانی و تحلیل مسائل را از خصوصیات بارز ایشان می دانستند.

 

شهید نصرت الله خواسته ، فرزند حسن در  سال۱۳۴۱ در روستای کنیم متولد و در ۱۵ فروردین ۱۳۶۵ در فاو به فیض عظمای شهادت نایل آمد.

 

خلاصه ای از وصیت نامه ی شهید خواسته:

خدایا از تو می خواهم قبل از اینکه شربت گوارای شهادت را بنوشم مرا توفیق اخلاص,تقوی,ایمان قوی,قلب مطمئن و جهاد فی سبیل الله عنایت کنی.آنگاه دوسا دارم جام شراب عشق را از دست حسین تو بگیرم و مستانه سرکشم.

 

IMG_7462

 

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.