پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ارتفاع برف در منطقه چهاردانگه به یک متر رسید/انسداد راه 106 روستا در چهاردانگه

0
پایگاه خبری چهاردانگه: مرتضی جعفری کلکناری در گفت‌وگو با فارس در ساری درباره وضعیت بارش برف در این منطقه اظهار کرد: با وجود بارش سنگین برف راه مواصلاتی اصلی ساری به سمنان باز است و رفت و آمد تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.
وی با اعلام اینکه بارش سنگین برف در منطقه طی این چند سال کم نظیر بوده است، تصریح کرد: تنها در شهر کیاسر ارتفاع برف به 90 سانتی‌متر رسیده است و در مناطق بالادست ارتفاع برف به بیش از یک و حدود یک متر و 10 سانتی‌متر هم رسیده است.
بخشدار منطقه چهاردانگه مازندران با اعلام اینکه بوران شدیدی در منطقه داریم، افزود: تلاش زیادی برای جلوگیری از انسداد راه اصلی انجام شده است ولی به دلیل بارش سنگین برف محورهای روستایی منطقه مسدود است.
وی خاطر نشان کرد: با استفاده از  ظرفیت شرکت‌های بخش خصوصی و پیگیری دهیاران حدود 25 درصد از محورهای روستایی برف روبی شد ولی منجر به بازگشائی محور نشده است.
جعفری با اعلام اینکه به دلیل برف سنگین برق در برخی مناطق روستایی قطع شده است، گفت: پارگی سیم نداریم ولی به دلیل باد سنگین و اتصال سیم‌ها به یکدیگر برق قطع می‌شود.
وی به فعالیت پرسنل شرکت توزیع برق منطقه کیاسر برای اتصال شبکه برق، گفت: عملیات برق‌رسانی مناطق قطع شده با وجود سرمای شدید شب گذشته تا ساعت 22 ادامه داشته است.
بخشدار منطقه چهاردانگه مازندران در ارتباط با امداد رسانی جاده‌ای بیان کرد: 35 نفر از مسافران شب گذشته در ایستگاه هلال احمر اسکان داده شده‌اند و 10 خودرو گرفتار در برف توسط پرسنل  راهداری نجات پیدا کرده و برای 37 دستگاه خودرو هم زنجیر چرخ بسته شده است.
وی از مردم درخواست کرد از مسافرت غیرضروری به منطقه چهاردانگه مازندران پرهیز کنند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.