پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ارتباط دانشگاه علوم پزشکی مازندران با مرکز مغز و اعصاب دکتر سمیعی در آلمان

جراح مغز و اعصاب کشور گفت: با تلاش‌های گسترده بخش جراحی مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مازندران با مرکز مغز و اعصاب دکتر سمیعی در آلمان مرتبط شده است.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه:  بعد از ظهر امروز سیدابراهیم کتابچی جراح مغز و اعصاب کشور با حضور در بیمارستان امام خمینی ساری به انجام ویزیت رایگان بیماران پرداخت.

 

همه از دکتر کتابچی به‌عنوان پایه‌گذار بخش جراحی مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مازندران یاد می‌کنند که امروز با حضور در بیمارستان امام خمینی ساری حدود ۱۰۰ بیمار را رایگان معاینه کرد.

 

کتابچی طی سال‌های جاری با فعالیت‌های گسترده ۷۰ جراح مغز و اعصاب را در کشور تربیت کرده و به‌دنبال ایجاد مرکز علوم اعصاب در مازندران است.

 

سیدابراهیم کتابچی امروز در حاشیه ویزیت رایگان بیماران در جمع خبرنگاران گفت: فعالیت‌های مرکز جراحی مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مازندران طی سال‌های جاری افزایش یافته است.

 

وی با بیان اینکه پزشکان و متخصصان باید سطح درمانی و علمی این مرکز را افزایش دهند، اظهار کرد: با تلاش‌های گسترده بخش جراحی مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مازندران با مرکز مغز و اعصاب دکتر سمیعی در آلمان مرتبط شده است.

 

جراح مغز و اعصاب کشور تصریح کرد: ارتباط مراکز مغز و اعصاب دانشگاه تهران با دانشگاه علوم پزشکی مازندران در جهت نقل و انتقال دانش و تجربیات مهم و ارزشمند است.

 

کتابچی با بیان اینکه با ارتباط بخش جراحی مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مازندران با مرکز مغز و اعصاب دکتر سمیعی شاهد نقل و انتقالات رزیدنت‌ها هستم، گفت: نقل و انتقالات رزیدنت‌ها و تبادل مقالات علمی به مدت ۶ ماه انجام شده است./فارس

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.