پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ارائه مد و پوشش اسلامی در ۴۰ غرفه نمایشگاهی در قائمشهر

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، سمیه قاسمی طوسی بعداز ظهر یکشنبه در نشست خبری نمایشگاه مد و پوشش اسلامی، اظهار کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه که در ۴۰ غرفه برگزار می‌شود، پاسخگویی به نیاز جامعه است چراکه بخشی از جامعه برای تهیه نوع پوشش مناسب، دغدغه دارد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با اشاره به اینکه بستر عفاف و حجاب باید مهیا شود، گفت: این فضا باید آماده باشد تا لباس مناسب با قیمت مطلوب در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

به گفته طوسی رعایت نکردن عفاف و حجاب به جامعه اسیب زده و به بحران‌های اجتماعی دامن می‌زند و برای کاهش این بحران‌ها، نیازمند فراهم کردن بستر مناسب برای رعایت عفاف و حجاب هستیم.

طوسی با بیان اینکه مزیت این نمایشگاه نسبت به نمایشگاه‌های قبلی، ابتدا در مساحت محل برگزاری است، ادامه داد: طرح تعویض چادر قدیمی با چادر نو، از دیگر ویژگی‌های این نمایشگاه است که بخشی از هزینه پرداخت می‌شود ضمن اینکه غرفه دوخت چادر و لباس هم در نمایشگاه مستقر است.

وی همچنین غرفه نوابغ قرآنی زیر ۱۲ سال را از دیگر مزیت‌های این نمایشگاه دانست و گفت: این غرفه بر جذابیت‌های نمایشگاه اضافه می‌کند و کودکان و نوجوانان می‌توانند از این فضای معنوی بهره ببرند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران یادآور شد: غرفه تست سلامت رایگان دانشگاه علوم پزشکی مازندران هم در نمایشگاه مستقر است.
طوسی خاطرنشان‌کرد: شهرداری قائمشهر اتوبوس‌هایی را تدارک دیده تا مخاطبان را رأس ساعت ۱۸ به محل نمایشگاه مد و پوشش اسلامی منتقل کند و ساعت ۲۰ هم زمان برگشت اتوبوس است.

این نمایشگاه از چهار تا ۹ تیر ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی نمایشگاه‌های مازندران در قائمشهر دایر می‌شود.

تولیدکنندگان از استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، قم، تهران و مازندران در این نمایشگاه حضور دارند.

/ ‏۱۸۹۹/‏۹۹۲۷

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.