پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ارائه سه مقاله در همایش بین المللی تاریخ محلی مازندران

حامد خلیلی ازنی مدیر فرهنگی پایگاه خبری چهاردانگه ساری یکی از محققین فعال در عرصه تحقیقات محلی به خصوص چهاردانگه می باشند. ایشان مقالات متعدی در سایت ها محلی و سراسری و همچپین دو کتاب با موضوع چهاردانگه تاکنون منتشر نموده است.

1

 

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری، حامد خلیلی ازنی مدیر فرهنگی پایگاه خبری چهاردانگه ساری با ارائه مقاله در اولین همایش بین المللی تاریخ محلی مازندران که در ساری برگزار خواهد شد شرکت نمود.

 

 hamayesh-tarikh-mahali

 

خلیلی در مورد تعداد و عنوان مقاله های ارائه شده به این همایش گفت: تعادا 3 عنوان مقاله از طرف بنده به این همایش بین المللی ارائه شده است که عبارتند از: 1- چهاردانگه در گذر زمان ،  2- وجه تسمیه هزار جریب ، چهاردانگه و دودانگه ، 3- هزار جریب در آینه تاریخ.

 

مدیر فرهنگی پایگاه خبری چهاردانگه ساری هدف خود از ارائه این مقالات را معرفی بیشتر بخش چهاردانگه و هزار جریب تاریخی دانست و افزود: از دیرباز هزار جریب و چهاردانگه مهد علما ، شعرا و رجال بزرگ و نامدار بودند که در تاریخ ایران و مازندران درخشیدند.

 

مدیر فرهنگی پایگاه خبری چهاردانگه ساری در ادامه گفت: اولین همایش بین المللی تاریخ محلی مازندران در 7 اسفند 1393 در پلاز نیروی انتظامی در ساری برگزار می گردد.

 

خلیلی در پایان افزود: مقاله های ارائه شده در این همایش بین المللی در قالب کتاب، توسط دانشگاه مازندران منتشر خواهد شد.

 

1 نظر
  1. امیر کیاسری می گوید

    با تشکر و آرزوی سلامتی برای استاد خلیلی,که در زنده نگه داشتن نام چهاردانگه زحمت میکشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.