پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ادامه هوای گرم تا فردا درآسمان مازندران

باعبور موج در تراز میانی جو از بعدازظهر ‎سه‌شنبه ۲۸ تا صبح چهار‏شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه شاهد وزش باد شدید موقتی، رشد ابر و رگبار و رعدوبرق پراکنده در آسمان مازندران هستیم‌.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، سیدمحمدرضا رضوی امروز درباره وضعیت هوای مازندران در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: امروز و فردا شاهد آسمانی صاف تا نیمه‌ابری همراه با افزایش محسوس دما و وزش باد گرم در آسمان از بعدازظهر با افزایش ابر و وزش باد (گاهی شدید) در آسمان مازندران هستیم.

وی با اشاره به هشدار سطح زرد ( برای آگاهی) هواشناسی مازندران، افزود: باعبور موج در تراز میانی جو از بعدازظهر ‎سه‌شنبه ۲۸ تا صبح چهار‏شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه شاهد وزش باد شدید موقتی، رشد ابر و رگبار و رعدوبرق پراکنده در آسمان مازندران هستیم‌.

مدیرکل هواشناسی مازندران با بیان اینکه این سامانه کل آسمان استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد، اضافه کرد: احتمال آسیب به سازه‌های کم مقاوم از مخاطرات این سامانه بارشی است که توصیه بر مقاوم‏‌سازی سازه‌های موقت، تابلوهای تبلیغاتی و پوشش گلخانه‌ها و سایر اقدامات پیشگیرانه است.

این مسؤول تصریح کرد: روز چهار‏شنبه در مناطق ساحلی و جلگه‌ای شاهد آسمانی نیمه‌ابری همراه با کاهش دما و از اواخر روز با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

رضوی یادآور شد: روز پنج‌شنبه آسمان مازندران نیمه‌ابری و روز جمعه تا اوایل هفته آینده آسمان استان به‌صورت صاف تانیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما و در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات با رشد ابر و احتمال رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان گفت: دریای مازندران فردا با افزایش موج پیش‌بینی می‌شود.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.