پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ادامه مهربانی در دل روستاهای محروم/ گروه جهادی سلامت این‌بار در روستای »کرسام»

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در حوزه‌های مختلف زیرساخت و عمران، اشتغال و معیشت، اجتماعی فرهنگی، تعلیم و تربیت و پیشگیری و سلامت در دل مناطق محروم در حال ارائه خدمت است.

جمعی از جوانان دور هم جمع شدند تا با همراهی نشان دهند که غیرممکن‌ها، ممکن می‌شود اگر باهم باشیم.

این جوانان با مهربانی و همدلی در حال نشاندن بذر امید در محروم ترین نقاط استان مازندران هستند که امیدواریم این خدمات تداوم یابد.

عادل الندانی مسؤول دهستان‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در این‌باره، اظهار کرد: این‌بار مقصد کاروان سلامت قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا، به همراه توزیع البسه گرم و همچنین واکسیناسیون پرندگان و ماکیان بومی، روستای کرسام از توابع بخش چهاردانگه شهرستان ساری بود.

وی افزود: این کاروان سلامت با مشارکت گروه جهادی تخصصی پزشکی همت عالی در روستای کرسام برگزار شد.

مسؤول دهستان‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی بیان کرد: در این کاروان سلامت پزشکان و متخصصانی در حوزه‌های داخلی، قلب و عروق، پزشک خانواده، روانشناس و عمومی حضور داشتند.

الندانی یادآور شد: مردم خونگرم و نجیب این روستا نیز همچون کاروان‌های سلامت گذشته که توسط این قرارگاه در نقاط مختلف برگزار شده بود هزینه‌ای بابت دارو پرداخت نکردند.

وی از پزشکان جهادی، اهالی خونگرم روستای کرسام، فرماندهی حوزه مقاومت بسیج حضرت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) کیاسر، پایگاه‌ مقاومت بسیج و دهیاری و شورای اسلامی این روستا جهت همکاری در برنامه‌ریزی و اجرای این برنامه تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است، در حاشیه برگزاری این برنامه، توزیع واکسن نیوکاسل طیور و ماکیان بومی با مشارکت اداره دامپزشکی شهرستان ساری و همچنین توزیع البسه‌ی گرم برای خانواده‌های کمتر برخوردار این روستا صورت گرفت.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.