پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ادامه محدودیت‌های کرونایی تا شب یلدا

رییس پلیس راهور مازندران گفت: تردد وسایل نقلیه در شب یلدا از ساعت ۱۸ عصر تا ۴ بامداد در محورهای درون و برون شهری ممنوع است.

0
به گزارش پایگاهخبری چهاردانگه، به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، رییس پلیس راهور مازندران گفت: با توجه به ابلاغ ممنوعیت تردد ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت تردد درون و برون شهری تا آخر آذرماه در سطح استان  ادامه دارد.
سرهنگ بیگلری افزود: رانندگان از ساعت ۲۱ تا ساعت ۴ بامداد ممنوعیت تردد را در سطح استان دارند و در شب یلدا هم از ساعت ۱۸ عصر تا ۴ بامداد ممنوعیت تردد در محورهای درون و برون شهری اعمال می شود.
او از هم استانی ها خواست، در ساعت های اعلام شده از تردد در محورهای درون شهری و بین شهری  بخصوص در شهرهای قرمز استان شامل  آمل، رامسر، بهشهر، گلوگاه و نکا خودداری کنند.
رییس پلیس راهور مازندران با بیان اینکه ماموران پلیس راهور از اول آذرماه در محورهای بین شهری مستقر و محدودیت‌های کرونایی را با جدیت اعمال می‌کنند، گفت: رانندگان حدود ۱۱ هزار خودرو که قصد ورود به مناطقی غیر از محل سکونت خود را داشتند با جریمه‌های یک میلیون تا ۵۰۰ هزار تومانی اعمال قانون شدند.
سرهنگ بیگلری افزود: حدود ۲۸ هزار خودرو نیز که محدودیت‌های اخیر کرونایی را نادیده گرفته و قصد ورود به شهرهای دیگر داشتند به شهر‌های خود برگشت داده شدند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.