پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ادارات رامسر در اجرای رزمایش مواسات مشارکت همه جانبه داشته باشند

0

به گزارش خبرنگار مهر، محمد آزاد بعدازظهر چهارشنبه در جلسه رزمایش مواسات و کمک مومنانه با بیان اینکه در روزهای پایانی سال ویروس کرونا کل جهان را دچار چالش کرد گفت: تلاش کادر پزشکان و درمان، نیروی انتظامی، سپاه، هلال احمر، بخشداری‌ها، شهرداری‌ها، دهیاریها و مشارکت مردم در تعطیلی اصناف سبب ایجاد روند پایدار و کاهش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا شد.

وی با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا نگرانی‌های بالقوه داریم که تبدیل به بالفعل می‌شود خاطر نشان کرد: دولت با تمام توان خود پای کار آمد و مدیریت در حوزه ویروس کرونا جهادی و مدبرانه بوده است.

فرماندار رامسر افزود: با شرایط تحریم‌ها مدیریت کردن کرونا سخت بود که تلاش مجموعه شهرستان تحسین برانگیز است.

محمد آزاد با اشاره به اجرای رزمایش مواسات و خدمت مومنانه که از فرمایشات مقام معظم رهبری است تصریح کرد: با شیوع ویروس کرونا اقتصاد جهان آسیب دید و کاهش قیمت نفت در جهان منفی شد که تولید کنندگان مبالغی به خریداران پرداخت می‌کنند تا نفت را خریداری کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رامسر گفت: بازار بیش از دو ماه تعطیل بود و تلاش کردیم جهت ارتقای سلامت شهروندان مصوبات ستاد کرونا را عملیاتی کنیم.

وی با بیان اینکه تعطیلی بازار در اقتصاد اثر گذاشته و در این راه سپاه و خیرین نقش خوبی ایفا کردند، افزود: افرادی که تحت پوشش نهادی نیستند و شرایط سختی دارند شناسایی می‌شوند و در رزمایش مواسات و کمک مومنانه دستگاه‌های اجرایی کمک کار باشند.

کد خبر 4907300
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.