پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اختصاص ۲۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض در بخش کشاورزی به سیل زدگان مازندران

0

مهدی رازجویان روز یکشنبه در دوازدهمین جلسه قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده استان مازندران به میزبانی نکا افزود: کارهای مناسب و خوبی در بخش مسکن روستایی و زیرساخت‌های کشاورزی اتفاق افتاده و اعتبارات مناسبی تخصیص داده شده است.

وی گفت: با تلاش‌های انجام شده در بخش کشاورزی تاکنون ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد و ۹ میلیارد تومان هم بلاعوض داده شد که در هفته آتی ۲ برابر می‌شود و تا پایان تیرماه اعتبارات تخصیصی در بین کشاورزان توزیع می‌شود.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به وضعیت مناطق سیل زده نکا یادآور شد: حجم خسارت در بخش جاده‌ای به دلیل رانش در نکا بالا بود و با پیگیری‌های مختلف تردد برقرار شد و اقدامات مؤثر انجام شد.

رازجویان گفت: اکنون اکثر راه‌های که رانشی هستند به اندازه تردد یک اتومبیل برقرار است و نیازمند تخصیص اعتبارات بیشتر و اقدامات فنی و مهندسی است، باید راه و شهرسازی و راهداری پای کار باشند تا با تخصیص اعتبارات، برای بازسازی جاده‌ها تلاش کنیم.

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: دوازدهمین جلسه بازسازی استانی در نکا برگزار شد و با توجه به برخی مشکلات برای بانک‌ها، سیستم دستی برای پرداخت تسهیلات در دست انجام است.

شهرستان نکا در سیل اسفندماه سال گذشته و اوایل امسال ۲۰۰ میلیارد تومان در بخش مسکن، کشاورزی و زیرساختی خسارت دید.

/ ۷۳۳۲/‏۱۸۹۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.