پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اختصاص یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار برای شن ریزی و مرمت جاده بین مزارع کیاسر/آغاز فاز دوم پروژه شن ریزی جاده بین مزارع کیاسر

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از  روابط عمومی شورای اسلامی شهر کیاسر، رئیس شورای اسلامی شهر کیاسر از اختصاص یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتباری برای شن ریزی و مرمت جاده بین مزارع شهر کیاسر خبر داد.

سید حسن موسوی کیاسری در بازدید از جاده های بین مزارع شهر کیاسر اظهار کرد: احداث جاده بین مزارع و شن ریزی آن یکی از دغدغه های کشاورزان کیاسر بوده که با پیگیری های صورت گرفته بخشی از آن در حال انجام است.

وی با بیان اینکه هزار و ۵۰۰ متر عملیات شن ریزی و مرمت جاده بین مزارع شهر کیاسر سال ۹۹ توسط جهاد کشاورزی اجرایی شده است، گفت:
سهولت در امر حمل و نقل ماشین آلات، ادوات کشاورزی و جابجایی نهاده ها، ایاب و ذهاب آسان کشاورزان به مزارع و دسترسی راحت تر به جاده های اصلی از اهداف اجرای این طرح است.

رئیس شورای اسلامی شهر کیاسر از اختصاص یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار برای شن ریزی و تسطیح جاده بین مزارع شهر کیاسر خبر داد و گفت: بزودی عملیات اجرایی این پروژه توسط پیمانکار آغاز خواهد شد.

موسوی رئیس شورای شهر کیاسر، مهندس کاظمی رئیس جهاد کشاورزی بخش چهاردانگه از جاده های بین مزارع شهر کیاسر بازدید کردند و با تاکید رئیس شورای شهر مقرر شد این میزان اعتبار به صورت متوازن برای مرمت و شن ریزی جاده های بین مزارع کیاسر هزینه شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.