پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اختتامیه جشنواره مجازی مهارتی-درسی منطقه چهاردانگه

با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل برگزار شد؛

اختتامیه جشنواره مجازی مهارتی-درسی منطقه چهاردانگه با حضور منصور کیایی معاون آموزش ابتدایی اداره کل استان مازندران برگزار شد.

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش چهاردانگه، اختتامیه جشنواره مجازی مهارتی-درسی منطقه چهاردانگه صبح امروزسه شنبه 18 خرداد1400 در محل سالن همایش‌های آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه برگزار شد.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه ضمن خیر مقدم به حاضرین گفت: در این جشنواره دانش آموزان 212 اثر در 8 موضوع برای دبیرخانه ارسال کردند و هر اثر توسط سه داور بررسی و داوری شد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را آموزش همراه با یادگیری مهارت دانست و گفت: هدف اصلی نظام تعلیم و تربیت، یادگیری مهارت ها برای زندگی بهتر می باشد.

در این همایش منصور کیایی معاون آموزش ابتدایی، مهدوی رئیس اداره دوره اول ابتدایی و رودباری کارشناس مسئول آموزش ابتدایی اداره کل استان مازندران حضور داشتند.

منصورکیایی ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این جشنواره، حضور خانواده ها ، دانش آموزان و آموزگاران در همایش را نکته‌ای مهم دانست که باعث افزایش همکاری ها و تبادل اطلاعات می‌گردد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل استان مازندران، شکوفایی استعداد دانش أموزان منطقه را مهم برشمرد و برگزاری این جشنواره را در راستای اعتلای دانش آموزان محسوب نمود.

وی با اشاره به مشکلات آموزش مجازی در منطقه و احتمال بازگشایی مدارس از مهرماه ۱۴۰۰، آمادگی مدارس و خانواده ها برای تحقق اهداف آموزشی را حائز اهمیت دانست و برای آنان أرزوی موفقیت کرد.

در پایان همایش از دانش آموزان و آموزگاران برگزیده تجلیل به عمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.