پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

احداث بزرگ‌ترین کانون فرهنگی شمال کشور در ساری

رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی مازندران گفت: با خریداری زمین در آینده نزدیک پروژه احداث بزرگ‌ترین کانون فرهنگی شمال کشور در ساری آغاز می‌شود.

0

 

 

پایگاه خبری چهاردانگه: لطف‌الله محمد‌نژاد ظهر امروز در جلسه شورای اداری مرکز استان با اشاره به نگاه دولت یازدهم به مرکز اسناد ملی و کتابخانه‌ها، اظهار کرد: مرکز اسناد ملی مازندران در دولت تدبیر و امید تشکیل شد و این سازمان خدماتی در حوزه فرهنگ، هنر و تاریخ مردم مازندران ارائه می‌دهد.

وی با تاکید بر حفظ اسناد تاریخی استان افزود: بسیاری از اسناد تاریخی کشور و استان در موزه‌های دنیا قرار دارد و تلاش ما بر حفظ این گنجینه‌ها در داخل کشور برای نسل‌های آینده است.

رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان در ادامه داد: زمینی به‌منظور ساخت مرکز اسناد ملی مازندران در ساری خریداری شد و در آینده نزدیک بزرگ‌ترین کانون فرهنگی شمال کشور با محوریت استان‌های مازندران، گلستان و سمنان در آن ایجاد می‌شود.

محمدنژاد در پایان با یاری خواستن از مسئولان استانی و شهرستانی جهت ساخت هرچه سریعتر این مرکز، گفت: لزوم همچین مرکز فرهنگی بر کسی پوشیده نیست و با کمک دولت و خیرین استان در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از این مرکز خواهیم بود.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.