پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

احتمال سقوط بهمن در گردنه‌های مازندران/ محور کیاسر لغزنده است

رئیس پلیس راه مازندران تردد در تمامی محورها جریان دارد، گفت: با تلاش شبانه‌روزی اداره راه در ارتباط با نمک‌پاشی ولی باتوجه به وزش باد و بادروبه سطح محور کیاسر لغزنده و واژگونی خودرو متصور است.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، یدالله جهان‌تاب امروز درباره آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی مازندران بعد از برف و بوران اخیر اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.

وی با اشاره به اینکه تردد در محورهای مازندران جریان دارد، گفت: با تلاش شبانه‌روزی اداره راه در ارتباط با نمک‌پاشی ولی باتوجه به وزش باد و بادروبه سطح محور کیاسر لغزنده و واژگونی خودرو متصور است.

رئیس پلیس راه مازندران با هشدار نسبت به احتمال ریزش و سقوط بهمن در محورهای مازندران،  اضافه کرد: تاکید ما به رانندگان رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از توقف‌های لحظه‌ای در محورهای شمال است.

این مسؤول بیان کرد: همچنین باتوجه به بارش برف سنگین و یخ‌زدگی سطح گردنه‌های شمال، لازم است خودروها به تجهیزات زمستان به‌ویژه زنجیر چرخ تجهیز شوند.

جهان‌تاب در پایان گفت: باتوجه به شرایط جوی و سرمای هوا لازم است رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از سبقت و سرعت غیرمجاز و استفاده از  زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانه در محورهای شمال تردد کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.