پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

احتمال اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کیاسر در صورت افزایش حجم ترافیک

0

به گزارش پایگه خبری چهاردانگه نیوز، به نقل از فارس، علیرضا قدمی اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای شمال به‌صورت پرحجم است ولی معمولا عصرهای پنج‌شنبه شاهد ترافیک در محورهای استان هستیم.

وی افزود: با توجه به بارش باران احتمال ریزش سنگ و رانش در محورهای استان بالا است که لازم است رانندگان از سفرهای غیرضروری در محورهای شمال پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز گذشته در محورهای شمال، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز و فردا از محور هراز ممنوع است.

این مسؤول با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، بیان کرد: براساس برنامه تردد خودروها روز جمعه درصورت ترافیک در محورهای هراز و کندوان به‌صورت یک‌طرفه انجام می‌شود.

قدمی یادآور شد: اعمال محدودیت یک‌طرفه به‌صورت مقطعی در محور کیاسر، درصورت افزایش حجم ترافیک نیز اجرا می‌شود.

وی در پایان با تاکید مجدد بر پرهیز از سفرهای غیرضروری در محورهای شمال ، گفت: مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی سوالات شهروندان درباره آخرین وضعیت جاده‌های استان است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.