پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اجرای طرح‌های گشایش اقتصادی باید متضمن منافع ملی باشد/ بی‌توجهی به جنجال‌های سیاسی

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

علی کریمی‌فیروزجایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس مازندران گفت: مجلس برای گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی و گشایش اوضاع معیشتی همواره در کنار دولت است.

وی با اشاره به موافقت مجلس با کلیات طرح گشایش اقتصادی دولت خاطرنشان کرد: مجلس تا زمانی که از ماهیت طرح و تامین منافع مردم اطمینان حاصل نکند با آن موافقت نخواهد کرد.

دبیر هیأت رئیسه مجلس ادامه داد: شرط همراهی مجلس با دولت در اجرای طرح‌های راهبردی به‌ویژه در امور سیاسی و اقتصادی تامین منافع مردم است.

 کریمی‌فیروزجایی گفت: تعامل و همکاری مجلس با دولت نافی حقوق اساسی خانه ملت در کنترل و نظارت بر فرآیندهای اجرایی و مدیریتی قوه مجریه نیست.

نماینده مردم بابل گفت: هم اکنون کمیسیون‌های اقتصادی و برنامه و بودجه مجلس برای یافتن راه‌های اساسی برون‌رفت از تنگناهای اقتصادی کشور بسیج شدند.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با تاکید بر نقش موثر دولت در اجرای طرح‌های ضربتی برای گشایش‌های اقتصادی افزود: طرح‌های  پیشرو در رفع چالش‌های اقتصادی کشور نباید یک‌طرفه و رافع مسؤولیت دولت و به زیان مردم باشد. 

کریمی‌فیروزجایی با انتقاد از برخورد هیجانی  برخی از افراد سیاسی و صاحب تریبون که علیه مجلس یازدهم موضع‌گیری می‌کنند،افزود: مجلس یازدهم بدون کمترین اعتنا به جنجال‌های سیاسی به وظایف ذاتی خود در چارچوب قانون برای تامین منافع ملی عمل می‌کند.

 /۸۶۰۴۸/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.