پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اجرای بیش از ۲ هزار برنامه در هفته دفاع مقدس در مازندران/ آغاز عملیات ساخت هزار واحد مسکونی

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سرهنگ‌ سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در استان مازندران امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، این استان، با اشاره جزئیات برنامه‌های سپاه در هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: اجرای بیش از ۲ هزار برنامه در هفته دفاع مقدس در سطح استان را خواهیم داشت.

وی با اعلام اینکه در ۳۰ شهریور افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و جبهه مقاومت را از ساعت ۱۰ صبح در در پارک موزه فرهنگی دفاع مقدس ساری خواهیم داشت، افزود: در اولین روز از هفته دفاع مقدس مصادف با ۳۱ شهریور با شعار اقتدار، ولایت‌مداری و همبستگی ملی برنامه نکوداشت ۳۵۰ پیشکسوت جهاد و شهادت را به‌صورت نمادین به نمایندگی از ۱۰۰ هزار رزمنده در سالن غدیر سپاه را از ساعت۸:۳۰ خواهیم داشت.

مسلمی تصریح کرد: در دومین روز از هفته دفاع مقدس همزمان با یکم مهر ماه با شعار جوانان، سربازان و دانش‌پژوهان افتتاحیه مرکز دیالیز ولایت آمل را خواهیم داشت که برای افتتاح این مرکز در مجموع ۶۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط سپاه هزینه شد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران اعلام کرد: در دوم مهر ماه همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس با شعار تولید ملی، آمادگی دفاعی و خودباوری اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی، اهدای خون و  افتتاح یادمان.های شهدا را در محمودآباد، کلاردشت و تنکابن خواهیم داشت.

این مسؤول اضافه کرد: در سوم مهر ماه همزمان با چهارمین روز از هفته دفاع مقدس با شعار شهیدان، ایثارگران و  فخزآفرینان عطرافشانی گلزار شهدا و مراسم شب شعر دفاع مقدس را خواهیم داشت که از بین ۵۸۴ شعری که توسط ۱۳۶ نفر از شاعران به دبیرخانه رسید ۱۳۰ نفر برگزیده شدند.

وی ادامه داد: در چهارم مهر ماه مصادف با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس در مصلی نمازجمعه حضور رزمندگان دفاع مقدس در نماز جمعه و سخنرانی قبل از نماز جمعه و ویزیت رایگان را در مصلی‌ها خواهیم داشت.

مسلمی متذکر شد: در پنجم مهر همزمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس،  توزیع جهیزیه عروس و لوازم‌التحریر در سطح استان را خواهیم داشت، همچنین جشنواره ۴۰ هنرمند نقاش حرفه‌ای استان  از میان ۱۱۰ نقاش نمونه استان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه کربلا عنوان کرد: در ۶ مهر ماه همزمان با هفتمین روز از هفته دفاع مقدس در مازندران، افتتاح المان‌های شهدا و گنجینه آثار شهدا را در برخی از شهرستان‌ها داریم، برنامه‌ریزی شده تا مناطقی که نیاز به ضدعفونی معابر دارند گندزدایی به همراه توزیع ماسک صورت بگیرد، همچنین برای نسل چهارم انقلاب اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی دانش‌آموزی با موضوع محکوم هتک حرمت به نبی اکرم کردیم.

این مسؤول اظهار کرد: در هفتم مهر ماه مصادف با آخرین روز از هفته دفاع مقدس در تعدادی از شهرستان‌ها ضمن افتتاح مسکن مددجویی، برگزاری یادواره شهدای کارگری را در ساعت ۱۰ صبح در نیروگاه شهید سلیمی و افتتاح المان سرلشکر خلبان پرویز ذبیحی در ساعت ۱۱ صبح در جویبار را خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: در طول این هفته فضاسازی محیطی با تشکیل ستاد هفته دفاع مقدس،  اجرای رزمایش سایبری به مدت ۱۰ روز، برگزاری نشست پرستاران دفاع مقدس با پرستاران و مدافعان سلامت، اجرای شیفت ایثار به صورت رایگان برای انجام خدمات عام‌المنفعه را خواهیم داشت.

مسلمی اعلام کرد: ۱۸۲ پروژه عمرانی با صرف اعتبارات ۴۴ میلیارد تومانی در طول دفاع مقدس به بهره‌برداری خواهد رسید، همچنین در این هفته ۳۶ خانه محروم به بهره‌برداری رسیده و  شعب صندوق قرص‌الحسنه اشتعالزایی فعال خواهد شد.

 فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: آغاز عملیات ساخت هزار واحد مسکونی با همکاری کمیته امداد خمینی (ره) و بنیاد مسکن را در این هفته داریم، در مرحله اول کمک مومنانه ۱۲۴ میلیارد تومان  از محل کمک‌های مردمی جمع‌آوری شد در مرحله دوم از این رزمایش تاکنون  ۴۰ میلیارد تومان جمع‌آوری و به نیازمندان اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.