پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اجرای برنامه های پیک امید کانون در روستای مالخواست

0

به مناسبت هفته کتاب، برنامه های پیک امید کانون در روستای مالخواست چهاردانگه ساری و دیگر مناطق روستایی و شهری کم برخوردار استان برگزار شد.

به گزارش  روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، هم‌‎زمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی، ویژه برنامه پیک امید ویژه کودکان و نوجوانان روستای مالخواست از بخش چهاردانگه ساری برگزار شد.

بر این اساس، مربیان وکارشناسان کانون به همکاری بسیج شهرستان ساری و با همراهی گروه جهادی بسیج دانشجویی با حضوردر روستای مالخواست بخش چهاردانگه  ساری در حسینه این روستای کم برخوردار حضور پیدا کردند و به اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری ویژه کودکان و نوجوانان این روستا  پرداختند.

در این برنامه ضمن برپایی گنبد آسمان نمای بادی نجوم و توضیحات مربی مربوطه، فیلم‌ها و تصاویر نجومی نمایش داده شد.

همچنین دیگر فعالیت‌ها همچون: آموزش چاپ دستی روی برگ درختان- سفالگری و کاردستی- نقاشی- بازی و سرگرمی و اهدای کتاب صورت پذیرفت .

در همین حال مراکز فرهنگی هنری؛ پل‌سفید در روستای استلک  – محمودآباد  در مدرسه روستای ملاکلا ، کتالم مدرسه روستایی روستای شستا –  فریدونکنار در مدرسه روستایی مهلبان و تنکابن در مدرسه روستای عزیز آباد  نیز برنامه پیک امید را اجرا نمودند.

گفتنی است: طرح پیک امید  از برنامه‌های جهادی کانون بوده و در راستای توسعه عدالت فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان روستایی و مناطق کم برخوردار شهری اجرا می شود.

کارشناسان و مربیان کانون مازندران با حضور در مناطق دوردست روستایی و مناطق آسیب پذیر و کم برخوردار شهری با اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی تلاش می کنند تا کام بچه‌های این مناطق را با خدمات کانون شیرین نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.