پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اجرای برنامه‌های شب‌های قدر با رعایت پروتکل بهداشتی در هادی‌شهر مازندران

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر، حجت‌الاسلام حسین آزادی‌کناری امشب در نشست با هیأت امنا مساجد بخش هادی‌شهر در خصوص تأثیر مساجد در شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: در ابتدا عده‌ای با تبلیغ به دنبال این بودند که مساجد را به عنوان محل شیوع ویروس کرونا در ذهن مردم بگنجانند.

وی افزود: وزارت بهداشت شیوع ویروس کرونا در مساجد و اماکن مقدسه را یک درصد اعلام کرد، پس از کم شدن آمار مبتلاشدگان ویروس کرونا دولت یک هفته مانده به ماه مبارک رمضان دستور بازگشایی کسب و کارها را داد و بار دیگر آمار مبتلا شدگان ویروس کرونا شیب صعودی به خود گرفت و همگان متوجه شدند، مساجد و اماکن مقدسه در شیوع ویروس کرونا تأثیر آنچنانی نداشته است.

این مسؤول در ادامه از احتمال برگزاری نمازجمعه هادی‌شهر خبر داد و افزود: در صورت ابلاغ قطعی برگزاری نماز جمعه، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد، زمانی که نماز جمعه برگزار شود مساجد هادی‌شهر نیز بازگشایی می‌شود و احتمالا برنامه‌های شب‌های قدر با رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شود.

آزادی کناری تصریح کرد: ‌بسیاری از افرادی که بخاطر کرونا فوت کردند به دلیل ترس از کرونا فوت کردند، افراد بیماری که در خانه مانند به دلیل آرامش حاکم در خانه بیماری را شکست دادند، مسجد محلی است که به انسان آرامش و روحیه می‌دهد.

 /۸۶۰۴۸/ع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.