پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اجتماع بزرگ عاشورایان منطقه چهاردانگه در امامزاده شمس‌الدین برگزار می‌شود

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: همزمان با تشییع شهید گمنام دومین اجتماع بزرگ اهالی منطقه بالادست چهاردانگه مازندران در روستای کوات و در جوار امامزاده شمس‌الدین این روستا برگزار می‌شود.

بهرام لیالی مدیر قرارگاه پیشرفت و آبادانی ساری در گفت‌وگو با فارس درباره برگزاری دومین تجمع بزرگ عاشورایان منطقه چهاردانگه مازندران در جوار امامزاده شمس‌الدین روستای کوات اظهار کرد: این اجتماع برای دومین سال متوالی و با هماهنگی قرارگاه پیشرفت آبادانی ساری و فرماندهان پایگاه و شوراها، دهیاران و  هیأت‌های مذهبی برگزار می‌شود.

 وی اضافه کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده هیأت‌های عزاداری روستاهای کردمیر، تلمادره، ولویه علیا و سفلی، برد، اراء، ایول، پشرت، قلعه‌سر، اروست و مالخواست در جوار امامزاده شمس‌الدین عزاداری می‌کنند.

مدیر قرارگاه پیشرفت و آبادانی ساری با اعلام اینکه اجتماع محبان اهل بیت رهروان ولایت منطقه پشتکوه چهاردانگه در ساعت 15 عصر تاسوعا برپا می‌شود، گفت: این تجربه برای دومین سال متوالی در این منطقه پیگیری می‌شود که مورد استقبال هیأت‌های مذهبی قرار گرفته است.

لیالی به حضور مسؤولان بومی و منطقه‌ای در این مراسم اشاره کرد و از حضور حجت‌الاسلام کاظمی در این اجتماع بزرگ به عنوان سخنران اصلی این مراسم خبر داد.

وی در ادامه با اشاره به همزمانی حضور شهدای گمنام دفاع مقدس در استان مازندران و با توجه به درخواست‌های مردمی، پیکر یک شهید گمنام دفاع مقدس در این منطقه تشییع می‌شود.

لیالی به فعالیت قرارگاه پیشرفت وآبادانی در منطقه چهاردانگه اشاره کرد و گفت: علاوه بر اقداماتی که در حوزه اشتغال و سلامت انجام شده برنامه‌ها متعددی فرهنگی هم در این مناطق در حال اجرا است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.