پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اتصال چهار روستای بخش دودانگه به شبکه ملی اطلاعات

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از راه اندازی سایت ایرانسل روستای ولیکچال بخش دودانگه ساری با جمعیتی بالغ بر ۱۸۶ خانوار خبر داد.

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: سید مصطفی فلاح در جلسه بررسی وضعیت راه اندازی سایت‌های ایرانسل در استان گفت: با همکاری و تلاش همکاران ما در اداره کل و اپراتور ایرانسل شاهد راه اندازی سایت دیگری از محل پروژه USO در روستای ولیکچال بخش دودانگه شهرستان ساری هستیم.

او افزود: با راه اندازی سایت روستای ولیکچال، سه روستای سودکلا، دادوکلا و ولیک بن از بخش دودانگه شهرستان ساری با جمعیتی بالغ بر ۱۸۶ خانوار از خدمات با کیفیت صوت و اینترنت برخوردار می‌شوند.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران گفت: امروزه اولویت ارتباطات و خدمات اینترنتی به عنوان یک نیاز اساسی و ضرورت می‌باشد بنابراین تدابیر فنی و تمهیدات لازم برای رفع مشکلات این حوزه با تعامل و مشارکت هر چه بیشتر با اپراتور‌ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط اندیشیده شده و در آینده نزدیک شاهد راه اندازی سایت‌های ابلاغی بیشتری از محل پروژه USO در استان و پوشش ارتباطی مطلوب برای رفاه حال هم استانی‌های عزیز خواهیم بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.