پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ابقاي علي بابايي كارنامي در سمت مدير كل اداره تعاون استان مازندران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در حکمی آقاي علي بابايي كارنامي را در سمت مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران ابقا کرد.

1

 

Ali-babaei-karnamiحسن خیریان پور معــاون توسعــه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران، روز گذشتـه ( چهارشنبه 18 تير 1393 ) در جلسه شورای اداری مازندران، اظهار کرد: با حکم ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی بابایی کارنامی در سمت مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران ابقا شد.

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، وی پس از ابقای خود در این سمت در گفت و گویی خاطرنشان کرد: با توجه به سیاست های ابلاغی مقام محترم وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در خصوص ترویج فرهنگ تعاون و فراهم آوردن بستر مناسب برای گسترش فعالیت واحدهای صنعتی و تولیدی در کشور، در نظر داریم تا ضمن بازدید و رایزنی با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، هر چه بیشتر نظر آنها را به اثربخشی نقش تعاونی ها در اقتصاد کشور که متعاقب آن به کاهش بحث اشتغال نیروهای مولد و تحصیل کرده خواهد انجامید، سوق دهیم.

 

بابایی کارنامی افزود: روند توسعه و دستیابی به اهداف طرح برنامه پنجم که مقرر شده بود تا پایان مدت طرح سهم تعاونی ها به 25 درصد برسد، امروز این سهم متاسفانه در حدود 5 درصد ارزیابی می شود و انتظار داریم تا با تدوین لوایح با قید فوریت، دستور العمل و راهکارهایی برای شتاب بخشی به توسعه فرهنگ تعاونی را در کشور شاهد باشیم.

 

این مسئول هم چنین خبر داد: با حضور کشتی گیران 25 کشور جهان در مسابقات بین المللی اسپانیا، کاروان کشتی کارگران مازندران با کسب یک طلا ، یک نقره و دو برنز، عنوان سومی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

 

بابایی کارنامی در این باره گفت: جای تبریک دارد که کارگران استان در میان 25 کشور جهان به مقام سومی دست پیدا کردند که البته این مهم نشان دهنده برنامه ریزی دقیق برای رونق ورزش های کارگری در استان توسط اداره کل و هیئت های ورزش کارگران است.

 

چهاردانگه نيوز: آقاي بابايي اهل روستاي كارنام از توابع دهستان گرماب بخش چهاردانگه هستند. چهاردانگه نيوز ابقاي ايشان در سمت مدير كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان مازندران را تبريك گفته و براي ايشان در ادامه ي تصدي اين سمت موفقيت و توفيق آرزو مي كند.

 

1 نظر
  1. علي اکبرحبيب پور می گوید

    باسلام و خسته نباشيد خدمت آقاي بابايي کارنامي، ايشان در دوران مديريت خودشان خوب درخشيدن و براي مازندران يه افتخار هست که همچين مديرکل پرکار و با تقوايي دارد و براي ايشان آرزوي سلامتي را داريم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.