پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آیین تکریم و معارفه بخشدار چهاردانگه برگزار شد+ تصاویر

0

 

در آیینی با حضور فرماندار شهرستان ساری از “مرتضی جعفری ” تجلیل و ” سلمان ستاری ” به عنوان بخشدار چهاردانگه معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه آیین تکریم جعفری و معارفه ستاری بخشدار چهاردانگه با حضور رضایی فرماندار مرکز استان، حجت الاسلام محمد جلایی صلاحی امام جمعه کیاسر و مسئولان‌ بخش صبح امروز ۱۰ آذر در دفتر بخشداری چهاردانگه برگزار شد.

رضایی فرماندار مرکز استان در این آیین با بیان اینکه مسئولان و خدمتگزاران انقلاب اسلامی راه شهیدان را سرلوحه کار خود قرار دهند، گفت: مسئولان ما باید برای ارائه خدمات بهتر به مردم و گره‌گشایی از کار آن‌ها تلاش صادقانه را اولویت‌ کاری خود قرار دهند.

وی با تاکید بر هم‌صدایی و همدلی مدیران در جهت خدمت به مردم، اظهار کرد: باید در جایگاه‌های مهمی مانند بخشداری تنها به دنبال خدمت در راستای منافع مردم و سیاست‌های دولت بود.

فرماندار شهرستان ساری وجود مشکلات در بخش چهاردانگه را با توجه به ظرفیت‌های نهفته غیرقابل قبول توصیف و بیان کرد: راه عبور از مشکلات کار و عمل جهادی و دوری از سیاست‌های تنگ‌ نظرانه است.

رضایی با اشاره به سوابق خدمتی بخشدار جدید چهاردانگه، اظهار کرد: سلمان ستاری از نیروهای زحمتکش و با سابقه عالی است که تجربه کار در استانداری مازندران کمک‌رسان او در انجام امور بخشداری چهاردانگه خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.