پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آیین تودیع و معارفه مدیرکل چهاردانگه‌ای کمیته امداد مازندران برگزار شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، آیین تودیع و معارفه مدیر کل کمیته امداد مازندران برگزار شد

آیین تودیع رضانوروزی مدیر کل قبلی و معارفه بشیر عالیشاه مدیرکل جدیدکمیته امداد مازندران با حضورقائم مقام کمیته امداد کشور وجمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، در حاشیه مراسم، دیدارمدیرکل جدید و قبلی کمیته امداد مازندران با آیت الله لایینی،نماینده ولی فقیه دراستان و دیدار با استاندار از جمله برنامه های امروز این نهاد بوده است.

گفتنی است در این دیدار آیت الله لائینی با بیان این که دستگیری از محرومان و کمک به هم نوع همواره جزء فرهنگ ملت مؤمن و دیندار ایران اسلامی بوده است، افزود:خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان ازجمله امور پسندیده است.

نماینده ولی فقیه مازندران بر رسیدگی به امورمحرومان و نیازمندان و توانمند سازی آنها تاکید کرد.

استاندار مازندران نیز گفت:کمیته امداد در راستای توانمند سازی مددجویان و ایجاد روحیه امید وخودباوری در آنان اقدامات موثری انجام می دهد.

نماینده ولی فقیه مازندران و استاندار با آرزوی موفقیت و سربلندی برای بشیر عالیشاه مدیر کل جدید کمیته امداد استان، از زحمات و تلاش های رضا نوروزی جعفری مدیر کل قبلی کمیته امداد تقدیر کردند.

شایان ذکر است : طی حکمی از سوی رئیس کمیته امداد «حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه» به عنوان مدیرکل کمیته امداد استان مازندران منصوب شد.

حجت الاسلام بشیر عالیشاه اهل روستای اروست چهاردانگه می‌باشد.

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز این انتصاب را به حجت الاسلام بشیر عالیشاه تبریک عرض نموده و برای ایشان توفیقات الهی را مسئلت دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.