پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

به مناسبت دهه فجر
 آیین افتتاح ۲۲ پروژه تجمیعی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ساری در روستای گلجاری چهاردانگه برگزار شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، آیین افتتاح پروژه های تجمیعی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای با حضور نوبخت فرماندار مرکز استان، حجت الاسلام والمسلمین جبارزاده امام جمعه شهر کیاسر، ابراهیمی معاون اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان، کاظم نژاد معاون عمرانی فرمانداری شهرستان ساری، دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری، کاظمی بخشدار چهاردانگه،‌ باقری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ساری، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر کیاسر، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران شهرستانی در روستای گلجاری بخش چهاردانگه برگزار شد. ‎

محمدعلی نوبخت در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰شهید شهرستان ساری و تبریک چهل و پنجمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: منش و روش ما در دولت مردمی سیزدهم برای عبور از گردنه های سخت، اخلاص، امید، بصیرت، صبر، کار و تلاش شبانه روزی است.

مقام عالی دولت در مرکز مازندران با اشاره به اینکه حفظ سنگرِ نهضت امام خمینی(ره) در دهه پنجم و گام دوم انقلاب نیازمند مدیران مومن، مسئله شناس و مردم دوست است افزود: در مجموع ۲۳ پروژه(۱۵ پروژه افتتاحی و ۸ پروژه کلنگ زنی) به ارزش ۹۳ میلیاردتومان در بخش چهاردانگه در ایام الله دهه فجر به بهره برداری می رسد.

فرماندار شهرستان ساری با اشاره به اینکه مکتب امام راحل بر پایه عدل علوی، نفی ظالم و توجه به مستضعفان بنا شده است افزود: شرط انقلابی ماندن و انقلابی بودن، فهم دقیقِ ماهیت استکبار ستیزی، حمایت از مظلومان و تلاش در جهت خیر عمومی و آسایش و رفاه مردم است.

وی در ادامه افزود: در مجموع ۲۲ پروژه افتتاحی و کلنگ زنی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای با اعتبار ۱۰۰.۵ میلیاردتومان در ایام الله دهه فجر در شهرستان ساری به بهره برداری خواهد رسید.

محمدعلی نوبخت با اشاره به اینکه دولت خدمت گزار سیزدهم به اجرای عدالت در خدمات رسانی متعهد است و به مناطق شهری و روستایی و کم تر توسعه یافته به یک میزان توجه دارد افزود: عملیات زیرسازی و آسفالت راه روستای گلجاری با اعتبار ۶.۵ میلیاردتومان و بطول ۲.۳ کیلومتر و با هدف بهسازی راه دسترسی روستا و تسهیل در تردد کاربران جاده ای انجام شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.