پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آموزش و پرورش تنکابن محرومیت دانش آموزان یک مدرسه روستایی را تکذبی کرد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبری مبنی بر محرومیت دانش آموزان روستای یوسف آباد تنکابن از تحصیل به دلیل نبود راه دسترسی مناسب در کانال های مختلف خبری فضای مجازی منتشر شده بود.

علیرضا سعدی پور روز سه شنبه پیرامون این موضوع به خبرنگار ایرنا گفت : برای دانش آموزان این روستا سرویس مدرسه در نظر گرفته شده تا آنها با خیالی راحت به مدرسه بروند و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: تعداد دانش آموزان روستای یوسف آباد ۶ نفر هستند که هر روز با سرویس برای تحصیل به روستای  سلیمان آباد می روند و بر می گردند.

رئیس اداره اموزش و پرورش تنکابن گفت : روستای یوسف آباد این شهرستان یکی از روستایی در سیل سال گذشته دچار خسارت شد اما با حمایت های دولت و پیگیری های مسئولان مشکلات به حداقل رسید و راه دسترسی آن این روستا هم بازسازی شد.

سعدی پور با بیان اینکه دانش آموزان این شهرستان بدون مشکل به تحصیل مشغول هستند، افزود: تمامی امکانات را برای سال تحصیلی جدید بسیج کرده ایم تا وقفه ای در فعالیت دانش آموزان و کسب علم و دانش آنها ایجاد نشود.

سیل مهر ماه سال گذشته در غرب استان مازندران بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان به تاسیسات زیربنایی ، خانه های مردم ، واحدهای تجاری و صنعتی و زمین های کشاورزی شهرستان تنکابن خسارت وارد کرد.

شهرستان ۱۷۰ هزار نفری تنکابن با ۲۷ هزار دانش اموز در غرب مازندران قرار دارد.

/۱۶۰۲/۷۵۱۳/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.