پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آقای روحانی عزت و اقتدار جمهوری اسلامی را در سازمان ملل به نمایش گذاشت

0

حجت الاسلام محمد قاسمی در خطبه های نماز جمعه ساری با قدردانی از رییس جمهوری ، افزود: آقای روحانی در سخنرانی خود عزت، حکمت و مصلحت نظام الهی را در هم آمیخت.
وی با اظهار این که آمریکا و همپیمانانش از اقتدار جمهوری اسلامی می هراسند، گفت: دونالد ترامپ مذاکره را از دولت ایران اسلامی گدایی می کند و برای موافقت جمهوری اسلامی جهت مذاکره از تمام کشورها خواست تا در این باره وساطت کنند.
وی گفت: رهبران فرانسه، آلمان و انگلیس خبیث که حمله نظامی به تاسیسات نفتی عربستان را به گردن جمهوری اسلامی انداختند، اینک ملتمسانه از آقای روحانی می خواهند تا روی خوش به آنان نشان دهد.
او ادامه داد: تمام کشورهایی که برای انجام مذاکره حالت دلال را گرفته و با التماس از جمهوری اسلامی می خواهند تا تن به این کار بدهد، همان هایی هستند که در دفاع مقدس پشتیبان صدام حسین بودند تا به خیال خام خود نظام الهی را ساقط کنند.
امام جمعه موقت ساری با اظهار این که تقوا  به سه بخش “تقوای دلیل”، “تقوای بصیر” و “تقوای ستیز” تقسیم می شود، گفت: جامعه حسینی و علوی با پایبندی به هرسه تقوا، هرگز با آمریکا دست دوستی نمی دهد.
وی یگانه راه برون رفت از تحریم ها را مقاومت دانست و افزود: مردم خداجوی ایران با پیروی از ولی فقیه زمان قطعا از این آزمایش الهی سربلند بیرون می آیند.
قاسمی با اظهار این که رهبر معظم انقلاب بزرگترین نعمت الهی برای ایران و منطقه است، گفت: تمام خدعه هایی که دشمنان در جنگ نرم تدارک دیده اند با یک سخنرانی چند دقیقه ای ایشان خنثی می شود.
وی افزود: متاسفانه شمار کمی از مسئولان در عملکرد خود اوامر رهبر معظم انقلاب را گوش نمی دهند که در نتیطجه به مشکلات مردم افزوده می شود.
او ادامه داد: بهتر است این افراد برای شناختن مقام معظم رهبری از شیخ حسن نصرالله بیاموزند که چه تعبیر زیبایی از ایشان داشته و همواره پیرو فرمایش هایشان است.
امام جمعه موقت ساری نمازگزاران به خواندن وصیتنامه شهدا توصیه کرد و گفت: این افتخارات نظام الهی همواره از هموطنان خواستند تا قدر ولی فقیه را دانسته و پیرو اوامرشان باشند.
وی همچنین به سالگرد هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در نامگذاری جنگ هشت ساله تحت عنوان “دفاع مقدس” حکمتی نهفته که باید برای مردم بویژه جوانان بازگو شود.
او ادامه داد: این واقعه تنها جنگی است که در تاریخ ایران صرفا با رضای خدا و ائمه معصومین شکل گرفته و تلافی جنگ هایی است که از ۲۰۰سال پیش بلا استثنا با ازدست دادن بخشی از خاک کشورمان انجام می شد.
او شما شهدای دفاع مقدس را بالغ بر ۳۰۰ هزار تن اعلام کرد و گفت: این آمار حاکی از آن است که برای پست هریک از مسئولان و کارگزاران یکصد نفر از بهترین جوانان کشور شهید شدند.
۹۹۱۹/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.