پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای شمال

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

علیرضا قدمی درباره وضعیت محورهای شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران در مسیر شمال به‌صورت پرحجم و روان است.

وی افزود: معمولا عصر روزهای چهارشنبه شاهد افزایش حجم ترافیک در مسیر شمال هستیم که این وضعیت در برخی مقاطع موجب ترافیک سنگینی خواهد شد و بار ترافیک پایان هفته را افزایش می‌دهد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از ظهر امروز در محورهای شمال، اضافه کرد: تردد انواع کامیون، کامیونت، تریلر به‌جز حاملان موادسوختی و فاسد‌شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه ۱۰ و جمعه ۱۱ مهرماه امسال از محور هراز ممنوع است.

این مسؤول  با بیان اینکه تردد تمامی تریلرها کماکان از محور هراز ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز جمعه ۱۱ مهرماه از رودهن به آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت ۲۰ تا ۲۴ همان روز، از آب‌اسک به رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلر، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، بیان کرد: تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج و ابتدای آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت ۲۰ روز جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه محور کندوان از روز شنبه 12 و محور هراز روزهای 13 و 14 مهر ماه امسال مسدود خواهد شد، تصریح کرد: رانندگان برای اطلاع از آخرین وضعیت محورهای مازندران با شماره تلفن‌های 21824420 و 21824434 با پیش شماره 011 تماس بگیرند تا با مشکلی مواجه نشوند.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: تاکید ما به همه رانندگان  پرهیز از سفرهای غیرضروری است.

 /۸۶۰۳۴/غ/و


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.