پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آغاز طرح ایمن سازی فیزیکی کاربران آسیب پذیر جاده ای در مازندران

0

به گزارش خبرگزاری مهر، علی نصیری اظهار داشت: با توجه به اعتبارات ابلاغی، طرح ایمن سازی فیزیکی با هدف ارتقای ایمنی تردد کاربران آسیب پذیر نظیر عابران پیاده و راکبان موتورسیکلت آغاز شد.

وی عنوان کرد: با توجه به سهم بالای فوتی عابران پیاده و راکبان موتور سیکلت در تصادفات رانندگی و لزوم کاهش سرعت وسایل نقلیه به منظور تردد ایمن این گروه از کاربران جاده‌ای اقدامات آرامسازی ترافیک با احداث سرعت کاه‌های استاندارد در محورهای اصلی و فرعی آغاز شد.

نصیری افزود: علیرغم کاهش تصادفات و متوفیات سوانح جاده‌ای در چهارماهه نخست سال ۹۹، با توجه به آغاز فصل برداشت محصولات کشاورزی و به تبع آن افزایش تردد عابران پیاده و موتورسواران اقدامات ویژه ایمن سازی در محورهای پرتردد و مراکز جمعیتی روستایی در سطح استان در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران قرار گرفت.

معاون حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران در پایان اظهار امیدواری کرد که با تشریک مساعی کلیه دستگاه‌های درگیر در زمینه ارتقای ایمنی تردد و افزایش فرهنگ عمومی در رعایت قوانین و مقررات ایمنی از سوی رانندگان و سایر کاربران جاده‌ای، شاهد تداوم کاهش تصادفات و متوفیات سوانح رانندگی در استان مازندران باشیم.

کد خبر 5017141
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.