پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آغازآموزش دروس در مدارس مازندران از 16 فروردین

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرنگار فارس از شهرستان ساری، با شیوع ویروس کرونا و حضور دانش آموزان در منزل و طولانی شدن تعطیلی مدارس، ضرورت آموزش از فضای مجازی بیش از پیش احساس شده است.

محمد شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  با اشاره به راه‌‌اندازی شبکه شاد (شبکه اجتماعی دانش‌آموزان) اظهار کرد: مدیران با وارد شدن به سامانه سناد(snd.medu.ir) یکی از شبکه‌های پیام رسان گپ، آی گپ، بله، سروش و روبیکا را به علاقه‌مندی خود انتخاب می‌کنند و وارد سیستم می‌شوند و اطلاعات معلمان را بارگزاری می‌کنند و کل کلاس‌بندی‌ها رونمایی می‌شود.

وی با بیان اینکه همه تعاملات دو طرفه معلم با دانش‌آموزان در سراسر استان از شنبه ۱۶ فروردین برقرار می‌شود، افزود: خانواده‌ها به پیام رسان‌ مورد انتخابی معلم معرفی می‌شوند و دانش‌آموزان از طریق گوشی معلم خود را می‌بینند و دانش‌آموزان باید طبق ساعت رسمی حضور در مدارس روی خط و در شبکه پیام رسان باشند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: در روستاهایی که اینترنت ندارند باید از شبکه آموزش و شبکه چهار استفاده کنند و دانش‌آموزانی که صدا و سیما در اختیارشان نیست، آموزش و پرورش مازندران بسته‌های آموزشی را تهیه و به منازل دانش آموزان ارسال می‌کند.

شعبانی خاطرنشان کرد: تعداد دانش‌آموزانی که به اینترنت دسترسی ندارند اندک است.

این مسؤول درباره حضور معلمان از شنبه در مدارس گفت: هنوز دستورالعملی ابلاغ نشده همه معلمان از طریق فضای مجازی و از طریق شبکه شاد تدریس می‌کنند.

به گزارش فارس، مدارس مازندران از ۳ اسفند ماه سال ۹۸ تعطیل شده است و دانش‌آموزان در منزل و از طریق فضای مجازی درس می‌خوانند.

 /۸۶۰۵۱/ج

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.