پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آخرین وضعیت محور کیاسر

0

رئیس پلیس راه استان مازندران از مسدود بودن محور کندوان و بارش برف در محورهای سوادکوه و هراز خبر داد.

سرهنگ یدالله جهان تاب در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به ریزش بهمن در محور کندوان اظهار کرد: سقوط بهمن در محور کندوان ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح امروز سه شنبه ۲۸ دی ماه اتفاق افتاد که البته با توجه به پیش بینی سقوط سنگ و ریزش بهمن در این محور، کندوان از ۲ روز گذشته مسدود بود.

جهان تاب با بیان اینکه خوشبختانه به دلیل مسدود بودن محور و عدم تردد، سقوط بهمن خسارت جانی نداشته است گفت: در حال حاضر محور کندوان توسط نیروهای راهداری پاکسازی شده و بارش برف نیز در این محور قطع شده است و مشکلی وجود ندارد.

وی درباره دیگر محورهای مواصلاتی استان خاطرنشان کرد: در محورهای سوادکوه و هراز شاهد بارش برف هستیم که تردد با سرعت مطمئنه و زنجیر چرخ در این محورها مورد تاکید است.

رئیس پلیس راه استان مازندران گفت: در محور کیاسر با این که بارش برف در روز گذشته بوده اما همچنان سطح جاده لغزنده است و به رانندگان توصیه می کینم که با رعایت سرعت مطمئنه و همراه داشتن تجهیزات ایمنی وارد این محور شوند.

جهان تاب افزود: وضعیت جوی در غرب استان کاملا صاف بوده اما جاده چالوس همچنان به دلیل نکات ایمنی، احتمال بارش مجدد برف، ریزش بهمن و خطرات جاده‌ای مسدود خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.